`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, August 6, 2017

Najib: Zahid won't go back to Dr M after having a 'pistol to his head'



Prime Minister Najib Abdul Razak today expressed confidence in the loyalty of his deputy Ahmad Zahid Hamidi despite former prime minister Dr Mahathir Mohamad's attempts to cast doubts.
Najib said he believed Zahid will not go back to Mahathir after what the latter did to Zahid when he was prime minister.
Najib referred to Mahathir's detention of Zahid under the Internal Security Act (ISA), which he likened to putting a "pistol to his head".
"He (Mahathir) used his full power (against Zahid), like putting a pistol to his head.
"That is why Zahid does not forget. That is why it does not make sense for the deputy prime minister to meet Mahathir and ask for his support.
"It is impossible and false, it is a slander," Najib told delegates when officiating the Shah Alam Umno division delegates' meeting in Shah Alam today.
Mahathir in a blog posting alleged Zahid had sought for his support in replacing Najib as prime minister.
Brushing aside the claim, Najib went on to speak about his long relationship with Zahid.
"Now he (Mahathir) wants to pit me against Zahid. He doesn't understand that Zahid and I go way back to 1986, we went through thick and thin together.

"I defended Zahid in Bagan Datoh (during the party election) against the then Umno division leader, in the end, he (Zahid) won with 11 votes.
"I defended Zahid since the start because he was my friend... I knew about his misery.
"Zahid was Umno Youth chief but he was placed under the ISA. Can you imagine if I were to put the Umno Youth chief under the ISA?" he said.
[More to follow]
-Mkini

1 comment:

  1. Saya Widya Okta, saya ingin bersaksi tentang pekerjaan baik Tuhan dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata itu, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka mencari pinjaman di antara Anda? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman palsu di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu.

    Saya telah menjadi korban penipuan pinjaman 6-kredit, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang teman saya yang saya jelaskan situasinya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan yaitu SANDRAOVIALOANFIRM.

    Saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp900.000.000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya lamar, Jadi saya memutuskan untuk membagikan karya baik Tuhan melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta saran Anda jika Anda membutuhkan pinjaman, Anda sebaiknya menghubungi SANDRAOVIALOANFIRM.

    Email: sandraovialoanfirm@gmail.com
    Nomor kontak dewan direksi: +12512278012
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.