`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Thursday, May 7, 2020

Pergaduhan Menantu Dan Keluarga Mentua Jadi Drama Di Facebook.

Nampaknya keghairahan berkongsikan masalah keluarga di Facebook telah menjadi trend bagi netizens Malaysia.


Kali ini seorang wanita yang dikenali sebagai Siti Rohayu telah menggunakan Facebook bagi meluahkan kemarahannya terhadap keluarga mentuanya yang disifatkannya mahu merosakkan rumahtangganya.




Menurut Umy (nama panggilan Siti Rohayu) beliau ditangkap khalwat pada jam 11 malam tadi meskipun suami dan anak-anaknya turut berada dalam rumah yang sama.


Meskipun tidak membuat tuduhan secara nyata, berdasarkan kepada respon netizens, ramai beranggapan dalang disebalik tangkapan itu adalah keluarga mertua Umy.

Umy juga berkata beliau akan bercerai dengan suaminya disebabkan peristiwa tangkapan khalwat itu.



Tidak duduk diam dengan dakwaan Umy, wakil keluarga kepada suami Umy juga tampil membuat penjelasan di Facebook.

Menurut Lily Zaki, apa yang berlaku adalah salah faham. Bahkan tidak timbul niat untuk mengambil wang insurans Abang Long. 



"Pasal tangkap khalwat tu pula, kenapa kaitkan dengan kami selama ramai mata yang memandang kamu selalu berdua dengan jantan tu.

Siap tidur serumah lagi bukan baru tapi orang cakap dah lama orang perhati.

Jadi, mungkin orang kampung tu je yang report. Kenapa nak libatkan kami. Kami pergi rumah dia kebetulan jer," jelas Lily dalam kenyataan itu.


Selepas ditangkap khalwat, Siti Rohayu telah membuat live di Facebooknya sebanyak 4 kali dan akibatnya lebih ramai pihak mengetahui kisah keluarga ini dan dijadikan topik membawang dikalangan netizens. - sozcyili.blog

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.