`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, December 1, 2010

EXPOSED: ROMANCE BETWEEN PERMAISURI SITI AISHAH AND SYED ABDULLAH AL ATTAS (FINAL 7)


"Cinta Syyhh"

13 days to go....


Permaisuri Aisyah perampas suami orang?

Kenapa mama mengizinkan Aisyah berpelukan dengan pelbagai lelaki dihadapan mama sendiri? Mama pun tahukan bukan seorang lelaki saja yang dipeluknya tapi....! Mama selalu nasihat Syed dan bercerita tentang agama dan sentiasa memperdengarkan ayat suci.

Syed tak kisah dengan pelbagai tuduhan yang diberikan pada Syed kerana memaparkan gambar 'seumpama' dan pelbagai kisah tentang Aisyah. Yang penting nanti mereka akan tahu juga akhir cerita kisah ini dalam buku "Cinta Syyhh".

Adakah mama masih ingat lagi kes Aishah mengatakan seorang pelayan lelaki di sebuah restoran kompleks membeli belah Wangsa Walk adalah suaminya hanya kerana lelaki tersebut mendakwa bahawa dirinya berketurunan bunian dan disaksikan sendiri oleh mama dan Zelmey.

Kenapa Aisyah sanggup menyerahkan cincin dijarinya kepada pelayan tersebut yang telah pun beristeri? Perbuatan Aisyah merampas suami orang ketika itu dibuat tanpa rasa bersalah! Syed berani potong jari kalau mama lupa kisah ngeri ini!

Apa perasaan mama kalau sekiranya mantan permaisuri Malaysia berstatus ibu tunggal yang lain hendak merampas suami mama? Begitu juga perasaan isteri lelaki tersebut! Mama tiada rasa 'kemanusiaan' ke sampai lelaki itu diberhentikan kerja?

Syed tetap tidak akan lupakan 'peristiwa ngeri' itu dan akan abadikan dalam buku"Cinta Syyhh" nanti.

Kenapa Aisyah boleh 'meroyan' begitu sekali sehingga sanggup mencium tangan lelaki tersebut? Mama boleh menangkis dakwaan Syed kalau semua artikel dalam blog ini berunsur fitnah pada wartawan atau pihak berkuasa. Berkata benarlah mama, apa yang sebenarnya telah berlaku kepada Aisyah sekarang? Syed rasa sedikit sebanyak yang mengikuti cerita "Cinta Syyhh" ini dan segelintir" rakyat Malaysia nak tahu perkembangan terkini tentangnya...




courtesy of UncleSeekers

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.