`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, May 19, 2012

The FT Mufti responds to my article 'My response to the FT Mufti'


Assalamualaikum wrt. wbt.

Saya mengucapkan terima kasih atas perhatian dan respons saudara terhadap tulisan saya mengenai "Perarakan Menentang Pemerintah Adalah Dosa Besar Yang Boleh Menjejaskan Iman".
Di sini (SEE LINKS BELOW) saya sertakan beberapa tulisan saya yang boleh menjelaskan beberapa persoalan yang saudara bangkitkan. Suka saya maklumkan juga, tulisan-tulisan saya yang lain juga boleh dirujuk di laman web Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan di ruangan Al- Bayan.

http://www.muftiwp.gov.my/v1/index.php?option=com_content&view=article&id=88

Akhir kata, semoga Allah SWT memberi taufik dan hidayahNya kepada kita semua.

Wassalamualaikum wrt. wbt.


Wan Zahidi bin Wan Teh
Mufti Wilayah Persekutuan
ADDENDUM
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.