`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, December 28, 2012

Anak Tun Mahathir, Mokhzani kini manusia ke 14 terkaya di Malaysia

ANAK Tun Mahathir, Mokhzani Mahathir terus mengaut kekayaan dan kini semakin mengukuhkan hartanya apabila dilaporkan meningkat satu lagi anak tangga menjadi manusia ke #14 paling kaya di Malaysia.

Perkara itu disahkan oleh laporan portal berpengaruh Forbes yang mendedahkan kekayaan anak bekas Perdana Menteri Malaysia itu kini berjumlah $685 Million (RM2.1 Bilion).



Sumber kekayaan Mokhzani Mahathir, 51 dilaporkan oleh Forbes, bersumberkan daripada perusahaan minyak dan gas. Sebelum ini beliau dilaporkan menduduki tangga ke #15 sebagai manusia paling kaya di Malaysia ~ Kritis Online

Inilah faktor besar mengapa Tun Mahathir paling takut jika Barisan Nasional tewas pada pilihanraya umum yang akan datang. Beliau sudah menggunakan kedudukannya sebagai Perdana Menteri selama ini untuk mengayakan anak beranaknya.

Sebuk dengan slogan "Hidup Melayu!", "Hidup Umno!" ke hulu ke hilir, yang hidup bukan orang melayu tapi anak-anak Mahathir. Amalan nepotisme mengayakan anak beranak ini sudah lama diamalkan oleh pimpinan Barisan Nasional terutama Umno.

Kalau anda sahabat pembaca yang gua hormati masih tak nampak semua ini, sila celup kepala anda di dalam longkang dan pergilah ke Jabatan Pendaftaran Negara mintak "resign" jadi manusia kah kah kah...

ReJaM© "Seronok tak kena tipu dengan anak beranak Mahathir? "

- milosuam

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.