`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, December 3, 2012

Benarkah Rakyat Brunei Akan Dapat Sultan Yang Baru Tidak Lama Lagi? (Part 1)


Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu'izzaddin Waddaulah ibni Al-Marhum Sultan Haji Omar Ali Saifuddien Sa'adul Khairi Waddien (klik)

Adakah anda masih ingat lagi ramalan mimpi saya tentang beliau pada tahun 2011? 

1. Benarkah Sultan Brunei ini adalah dari keturunan Rasulullah s.a.w melalui Saidina Hassan?

2. Benarkah Tuanku hanya menunggu istana di Australia siap untuk meletak jawatan? 

3. Benarkah penggantinya berusia sekitar 50 an?

4. Benarkah Fakta sejarah kesultanan Brunei di seleweng oleh Pehin J?

5. Benarkah semua aset-aset kepunyaan beliau akan ditinggalkan kepada pengganti yang baru?
  
6. Benarkah semua ahli keluarganya akan meninggalkan negara Brunei?

7. Apakah kaitan kesultanan Brunei dengan kesultanan Sulu? 

- Uncleseekersv2

1 comment:

  1. Assalamullaikum admint, topik dan persoalan yang diutarakan amat menarik minat saya utk mengikuti bicara ini seterusnya. Saya nk tahu post mana dapat saya mernungi ramalan mimpi yang tuan nyatakan, tapi bagaimanapun serasa saya da tahu apa mksud mimpi tersebut melalui firasat seni minda saya maaf kalau keterlaluan ya. Dan persoalan yang lain sebenarnya memang ada penterjemahaannya tetapi terlalu panjang lebar dibicarakan di ruangan ini mungkin "shortcut2" mungkin boleh juga ya kan. terima kasih.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.