`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, May 4, 2013

Cam muka bangla kerja kedai mamak ni,besok dia akan mengundi di Petaling jaya!


Warning

Pekerja kedai Mamak Kimma adalah pengundi HANTU untuk BN!!!!!




King, pagi tadi aku makan kat kedai mamak nasi kandar padang kota di Mydin mall MiTC Ayer keroh Melaka. Mat bangla@warga asing datag amek order macam biase dan pastu mamat tu datang balik anta makanan yang aku order.

Aku pon saje2 ringankn mulut dan bertanye tak balik mengundi ke? aku anak dan bini aku terkejut gile coz dengn slumber mat bangla @warga asing tu jawab malam ni die akan balik mngundi kat Petaling Jaya Selangor. 

Aku pon tak puas ati cube tanye lagi sorang pekerja dengan soalan yang sama,ternyata die sangat tak senang dengan soalan aku itu dan nampak macam gelabah. 

Aku memang geram gile tadi tapi tak leh nak tnjuk sangat coz aku berniaga dalam mydin dan tak nak bergaduh dengan pekerja2 kedai mamak tu..so aku nak ingatkan ko tuk beware dengan geng2 kimma coz diorg ada berape banyak kedai mamak kat seluruh malaysia dan berape ramai yang diorang boleh jadikan pekerja2 mereka sebagai pengundi hantu..

INI KALILAH..

Ni pic mamat yang bagitau akan mengundi di Petaling Jaya, Selangor..
- King of Goblok

1 comment:

  1. Kepada penulis Mohd Kamal Bin Abdullah....sebelum menulis sesuatu...check dulu asal-usul penulisan kamu....lelaki yang kamu katakan pendatang asing ni sebenarnya memang lahir di pj dan mempunyai mykad....kamu sedar tak yang kamu boleh di saman sebab menghina seseorang tanpa sebarang bukti?Untuk keterangan lanjut,saya rasa kamu better pergi tanya orangnya dari nak aibkan seseorang.Sekian....

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.