`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, May 19, 2013

Hindraf lebih berharge dari KIMMA ......... itu kate Najib?


Gang KIMMA dok meroyan..... ( Ni bukan Gang Aku ha... )





Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) Pulau Pinang merayu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak supaya mempertimbang untuk melantik wakil parti itu menyertai barisan Kabinet bagi penggal ini.

Pengerusi Badan Perhubungan KIMMA negeri Faruk Raju Mohamed berkata pertimbangan itu perlu sebagai menghargai jasa parti itu yang banyak membantu BN dalam menarik undi India Muslim sepanjang pilihan raya ke-13 yang lepas.


Wak heran juge, adekah hindraf ni sudah terlalu banyak jase nye terhadap pembangunan parti Barisan Nasional jike di bandingkan dengan KIMMA? Sepengetahuan Wak KIMMA berkerjekeras sepanjang mase dari mule2 di tubuhkan hingge kehari ini membantu memperjuangkan Barisan Nasional.

Hindraf tidak pernah berjase ape2 terhadap perjuangan BN, sebalik nye hindraf telah menentang kerajaan dan pertubuhan itu juge pernah 'di haramkan' oleh kerajaan. Hindraf cume tahu mendesak kerajaan untuk melaksanekan ber bagai2 tuntutan dari kaum india. Ianye berfungsi lebih kurang same dengan pertubuhan PERKASA bagi kaum melayu.

Di mane logik nye dilantik seorang menteri bagi pertubuhan hindraf ni jike dibandingkan dengan pertubuhan KIMMA yang lebih jelas perjuangan nye membantu BN khasnye perjuangan UMNO. Di sini Wak tidak membele mana2 pehak tapi Wak bersuare untuk menjelaskan perkare yang benar dan logik.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.