`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, October 4, 2013

CILI KASI TARUK! SUDAH TIBA MASANYA AG MENGUNDURKAN DIRI! INI SEBABNYA...

Auuuww! Comel tak mak?
Ini ada cerita panas dari blog Gelagat Anwar yang penuh dnegan kontorversi tu, aku nak share sebab aku rasa AG yang ada sekarang ni memang bermasalah, ramai bloggers dah dedah dan mintak supaya AG ni ditukar tapi nampaknya hingga hari ini takde apa tindakan pun.

Makanya aku nak share dengan korang sedikit info dari blog berkenaan dibawah ni:

"Blog Gelagat Anwar ucap tahniah di atas keberkesanan KDN dalam membentangkan RUU PCA di Parlimen. Walaupun kalau ikut masa sebenar, nampak macam laju sangat kita henjut. Tapi kalau dah itu keperluan, kita terima.

Yang tak sedap didengar adalah suara-suara negatif AG Chamber yang masih lagi tidak mahu menyokong penambahbaikan PCA ini. Banyak. Malahan, menurut beberapa orang Ahli Parlimen baru BN, mereka sendiri mengakui bahawa PCA memang banyak kelemahan.

Kita cuma nak ingatkan KDN/Gomen, jangan ambil mudah bab ini.

Kalau didengar hujah Gombak semalam, kita boleh tahu bahawa ada mole di dalam AG Chamber yang memberikan pointers kepada Azmin & Gang.

Bayangkan Azmin macam tahu semua benda dalam AG Chamber. Ini bahaya.

Abang Gani pun. Kalau dah tak setuju, cari jalan yang bermaruah."


Pendek dan peda nukilan blog tersebut. Gani Patail, kalau dah tak setuju dan nak ikiut style pembangkang, why not buat benda yang bermaruah dan letak jawatan? Kan senang? Apa pun, kalau ada kelemahan PCA ni maka perbaikilah jangan lenyapkan terus...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.