`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Wednesday, June 25, 2014

Bakal MB lahir di kandang kerbau, boleh dicucuk hidung dan alpa mcam kerbau


Maaflah nak cakap tapi bakal MB Selangor yang mana MB yang ada sedang diatur untuk digugurkan bukan saja selama ini macam kerbau dicucuk hidung untuk diheret sang suami ke sana kemari dan pertahankan kemungkarannya, tapi nampaknya peel pun macam kerbau.


Sebelum ini terdedah bakal MB Selangor ini tak tahu pun cara tanya soalan di DUN Selangor walaupun dia pernah menjadi Ketua Pembangkang di Parlimen suatu ketika sebelum melepaskan kerusi kepada sang suamii.

Dia kembali tanding dan memegang kerusi sebaik saja mahkamah tetapkan sang suami yang banyak masaalah disabbitkan salah dan akan pulang ke tempat yang sepatutya di penjara Sg Buloh.

ADUN Kajang yang ada diminta berhenti dan Wan Azizah tanding tempatnya. Khabarnya Wan Azizah ada masaalah dengan pembantunya, Lee Kim Sin.


Tugas utama Lee Kim Sin adalah dalam hal berkaitan pengaturan jadual program-program yang akan dihadiri oleh DS Wan Azizah Wan Ismail tapi dia pula cuba mengawal / menghadkan pergerakan Wan Azizah dalam setiap program / aktiviti.

Lee tidak memaklumkan senarai aktiviti yang diatur oleh mereka yang bukan kroni lalu tiimbul pelbagai masaalah.

Wan Azizah bercadang untuk menggugurkan Lee tapi tiada lagi calun untuk menggantikan.

Khabarnya Lee akan dikambing hitamkan sebagai penyebab 10 soalan yang dikemukakan Wan Azizah ditolak oleh Speaker kerana tidak mengikut peraturan.

Rupanya bekas ADUN Kajang itu sendiri tidak mengetahui prosuder dalam mengemukakan soalan kepada Dewan.

AKhirnya yang nak tanya soalan dan ADUn sekarang pun kenalah tahu

Baca juga Selangor Chronicle SINI

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.