`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, March 30, 2015

IGP Tan Sri Khalid Abu Bakar, tolong jawab !

Tan Sri Khalid Abu Bakar, Ketua Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ). Saya, Mohd Sofi Yassin aka Kerajaan Rakyat menuntut penjelasan segera daripada saudara. Kenapa layanan berbeda seumpama ini dilakukan oleh PDRM‬?
Dua pemimpin BN didakwa merompak dana negara tidak digari. Sedang pemimpin yang berusaha menyelamatkan rakyat marhaen dari ditindas regim ‪#‎UmnoBN‬ digari?
Kegagalan saudara memberi penjelasan mampan dalam isu ini, akan terus menjejaskan reputasi PDRM dan mencerminkan kebaculan saudara dalam menjalankan tugas sebagai Ketua Polis Negara! ‪#‎PecatIGP‬.
Bahasa saya kasar? Yes!! Bicara saya kasar kepada manusia yang gagal menjalankan tugas berlandaskan prinsip ketelusan dan keadilan untuk semua.
Sekiranya saya silap, jelaskan di mana silap saya.
Salaam ‪#‎Reformasi‬
‪#‎KerajaanRakyat‬ 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.