`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, August 24, 2015

Apabila Pemimpin Sayang Yahudi

Kekawan semua sila lihat gambar dua orang tua ini.  Agaknya siapa dua orang tua  ini?  Handsome juga. Sudah tentu bukan atok bebudak  IQ 3.85 itu.

Orang tua dalam gambar ini adalah Marcus Goldman dan Samuel Sachs (kiri atau kanan saya tak pasti, sebab depa semua "look alike" kan?)


Mereka berdua ini adalah orang Yahudi dan pengasas bank Goldman Sachs yang telah membolot US$500 Juta (RM2 BELIYON)  duit kita.  

Bank Goldman Sachs telah dilantik oleh Najib Razak (sebagai Penasihat ulung 1MDB) untuk bantu 1MDB meminjam duit US Dollar berbeliyon-beliyon untuk entah apa sebab. 

Atas bantuan bank Yahudi Goldman Sachs ini entah untuk apa sebab, Najib Razak sebagai Penasihat ulung 1MDB telah membayar bank Yahudi Goldman Sachs yuran US$500 Juta atau RM2 BELIYON.  Kita masih kurang jelas untuk apa sebab.



Lelaki dalam gambar di bawah ini pula adalah seorang lagi Yahudi warganegara Israel.  Nama dia Avivi Nevo atau Vivi Nevo, usia 43 tahun. Girlpren dia itu adalah pelakon 'megawatt' Cina Miss Zhang Zhiyi (filem "Fried Tiger Roasted Dragon")

Avivi Nevo, warganegara Israel adalah pemegang saham terbesar bank Yahudi Goldman Sachs yang telah dibayar yuran RM2 BELIYON oleh Najib Razak  _ _ _ _ _ _   _ _  _  _ _ .  

OK, lelaki dalam gambar di bawah ini pula adalah buaya yang terbesar.  Nama dia Lloyd Blankfein. Juga seorang Yahudi. Dia adalah CEO bank Yahudi Goldman Sachs. Lloyd adalah antara manusia yang paling berpengaruh di Amerika, United Kingdom dan Israel.


Di bawah sini kita boleh melihat Lloyd Blankfeim CEO bank Yahudi Goldman Sachs sedang 'control' Hillary Clinton. Tanpa 'duit derma' bank Yahudi Goldman Sachs, kerjaya politik Hillary boleh jadi amat  singkat. Hillary mempunyai cita-cita besar menjadi presiden wanita yang pertama bagi Amerika Syarikat.


Dalam gambar berikut pula kita melihat Lloyd Blankfein CEO bank Yahudi  Goldman Sachs 'control' John Kerry, Setiausaha Negara Amerika Syarikat.  Goldman Sachs amat berpengaruh dalam pentadbiran Barack Obama.



Satu lagi syarikat Yahudi yang amat disayangi oleh pemimpin kita adalah APCO. APCO adalah sebuah syarikat  PR yang menjejak sejarahnya dari Israel. Pada tahun 1990an, APCO telah ciptakan kempen '1 Israel' bagi sebuah parti politik di Israel. 
 


Apabila APCO dilantik menjadi penasihat PR kepada pemimpin negara kita, maka jadilah kempen "1 Malaysia" ini, "1 Malaysia itu", sana, sini dan sebagainya. 

Syarikat Yahudi ini terlibat juga dalam mencetuskan idea "1 Malaysia".  Tidak beza sangat daripada kempen "1 Israel" yang terawal sikit.
 


Maka inilah sedikit al kisah berkenaan pemimpin negara kita yang amat menghargai dan menyayangi sumbangan orang Yahudi.  

Semoga usaha mereka bersama akan memberkati kita semua.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.