`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, October 31, 2015

TUE MAKAN DIA!! (15 Gambar) Akibat Berlaku Curang Dengan Kekasih Gelap,Kereta BMW Mewah Berharga Lebih Dari Setengah Juta Jadi Lunyai Dikerjakan Oleh Isteri


Setiap isteri punya cara tersendiri untuk menzahirkan kemarahannya kepada suami, bagi wanita dari Beijing ini, dia telah melepaskan geramnya dengan memecahkan kereta BMW 740 milik suaminya selepas mendapat tahu lelaki itu mempunyai hubungan sulit.

Wanita bernama Wu berkenaan menggunakan tukul dan memuluk kereta yang dianggarkan bernilai 1 Juta Yuan (RM679,000) selepas dilaporkan melihat suamiya bersama perempuan lain dalam kereta berkenaan sebelum itu.

Orang ramai di sekitar kawasan itu dikejutkan dengan bunyi bising sebelum melihat Wu memecahkan kereta itu sambil menjerit “Perempuan yang duduk dalam kereta ini menjijikkan!”

Pengawal keselamatan di tempat letak kereta itu cuba menghalangnya, tetapi diberi amaran supaya tidak masuk campur, selain mendakwa kereta itu miliknya, malah mengeluarkan dokumen untuk membuktikannya.

Dia kemudian menyambung semula ‘kerjanya’ memusnahkan kenderaan itu.

Akibat perbuatannya, lampu depan dan belakang kereta pecah, but remuk teruk dan empat pemegang pintu juga musnah. Semua tingkap kereta itu juga pecah dan retak.
Suaminya yang tiada kerana urusan perniagaan dimaklumkan mengenai kejadian itu oleh pengawal keselamatan.
Sumber Harian Metro

1 comment:

  1. Sebelum saya ceritrakan kisah hudupku terlebih dahulu perkenalkan nama saya Pak Kusniadi. Dari Bogor. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib coba hubungi nomor hp MBAH JEJE TRIJAYA katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi MBAH JEJE TRIJAYA, dan saya menceritakan semuanya, tenteng keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 3x putaran tembus,dengan adanya MBAH JEJE TRIJAYA,saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib MBAH JEJE TRIJAYA bagi yang berminat hubungi MBAH JEJE TRIJAYA di nomor ini: 0823 3737 6471 dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaibnya demih allah demi tuhan...ini kisah nyata dari saya,terima kasih.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.