`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, February 16, 2017

POISONOUS SECRETS? JONG-UN OBJECTED TO MALAYSIA’S AUTOPSY ON JONG-NAM, DEMANDED THAT BROTHER’S BODY BE RELEASED IMMEDIATELY – REPORT

KUALA LUMPUR – North Korean government officials in Malaysia objected to an autopsy being performed on the body of the estranged half-brother of North Korean leader Kim Jong-un, Malaysian government sources aware of the discussions said on Wednesday.
The officials requested that the body be released to them right away, but Malaysia rejected the request, several sources said.
No decision has been taken on whether the body of Kim Jong-nam will be handed over to North Korea, the sources added.
Malaysian police on Wednesday detained a woman holding Vietnam travel papers, and are looking for a “few” other foreign suspects in connection with the death in Kuala Lumpur of Kim Jong-nam, police said.
– Reuters

1 comment:

  1. Hal yang tidak pernah terbayankan kini jadi kenyataan kepada keluargaku,,,kusus untuk AKI SANTOJOYO kami ucapkan banyak terimakasih yang sebesar-besarnya kepada aki. karena berkat bantuannya alhamdulillah keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah, karena nomor “GAIB” untuk pasang togel, hasil ritual AKI SANTOJOYO memang benar-bener merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karena rumah juga sudah disita bank,,warung makan juga sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma ngontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya AKI SANTOJOYO lah yang bisa merubah nasib kami..maka dari itu AKI SANTOJOYO orang paling bersejarah di keluargaku…!!!jadi kepada teman-teman yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib seperti saya silahkan hub AKI SANTOJOYO di nomor: 085211599919 dan dengan penuh harapan yakin dan percaya insya allah apa yang anda ingingkan pasti tercapai.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.