`

THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!







                                                                                                                                     KKLIU 1211/2017
CLICK HERE :http://oze.my/



Monday, June 5, 2017

Man shot dead by police in Melbourne after hostage situation



Australian police have shot dead a man after a hostage situation at an apartment building in a suburb of Melbourne today.
Police said they are investigating if the incident that unfolded in the evening is terrorism related.
The police were called in after an explosion was reported in the Bay Street apartment building in Brighton, where they found a dead man with a gunshot wound in the lobby. Another man held a woman against her will.

After police tried to negotiate, officers stormed the building and shot the man dead.
The police rescued the hostage unharmed, a statement by Victoria police said, but three policemen sustained non-life threatening injuries.
Local media reported saying a man had called Channel Seven News in Melbourne during the standoff with the police, saying "This is for IS (Islamic State). This is for Al Qaeda."
dpa

1 comment:

  1. PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

    Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.

    ReplyDelete