`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, August 4, 2017

MACC: No comment for now on Zahid’s ‘RM230m’



The Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) today stayed mum on the allegation that Deputy Prime Minister Ahmad Zahid had RM230 million in his bank account two decades ago.
"No comment," said Mohd Jamidan Abdullah, the MACC deputy chief commissioner when asked if the graft buster will open an investigation paper against Zahid.
"Later. Later. We may comment later. No problem," he said when pursued further.
Jamidan was also asked whether MACC will call the former premier Dr Mahathir Mohamad for questioning, and if there is any wrongdoing in him making such allegations, but he responded with a "no comment" again.
Mahathir, who is now Pakatan Harapan chairperson, alleged that Zahid disclosed he had RM230 million in his account when declaring his asset, at the time when he was prime minister.
Earlier Mohd Jamidan witnessed the signing of the corruption-free pledge by the staff of the National Water Services Commission.  
In his talk, he shared the difficulties experienced by MACC where informants were reluctant to stand as witnesses for the prosecution of suspects in court. 
Citing his previous experience when he helmed the investigation arm of the commission, he said, MACC found "many corruption issues" with a government-linked company (GLC) after being tipped off by the CEO of the company.

The GLC engaged an audit firm and MACC also placed an officer in the audit process. 
"There were a lot of discrepancies found during the auditing, but when we asked the CEO whether we could proceed with further investigation, he was not willing. Perhaps it is due to company policy," he said.
Mohd Jamidan encouraged the public to tip off the MACC on corrupt practices and encouraged the public to be witnesses during court prosecutions to help eliminate wide scale corruption.  - Mkini

1 comment:

  1. Pertama saya ingin menyapa para pengunjung situs ini dengan kata assalamu alaikum warohmatullahi wabarokatu, salam sejahtera, salam saudara saudaraku perkenalkan nama saya IBU HASTUTI seorang mantan BMI duluh kerja di HONGKONG kali ini saya akan menulis postingan tentang PESUGIHAN UANG GAIB. Jika kita membahas informasi tentang PESUGIHAN UANG GAIB sebenarnya sudah banyak iklan iklan ahli spesialis pakar pesugihan yang bisa menarik uang gaib dalam waktu singkat yang beredar di internet, namun perlu kami tegaskan kepada anda supaya lebih hati hati dalam memilih iklan pesugihan lewat internet termasuk media sosial jenis facebook dan twitter karna sya sudah di tipu oleh iklan tersebut. Saya juga tidak mengharapkan anda untuk lebih memilih melakukan pesugihan malalui orang yang sudah membantu saya akan tetapi anda bisa menilainya sendiri kira kira jasa pesugihan mana yang paling tepat untuk dijadikan solusi kaya raya. Saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH Giwangkara atas bantuannya selama ini dan saya tidak menyangka kalau saya sudah bisa sukses dan ini semua berkat bantuan beliau selama ini, Saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang2 dan alhamdulillah kini sekarang saya sudah punya usaha jual alat bangunan sendiri itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH Gawangkara atas bantuan PESUGIHAN UANG GAIB nya, Saya yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan,, Bagi anda yang punya masalah keuangan jangan ragu/maluh untuk menghubungi MBAH Giwangkara karna beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata, Ini bukan hanya sekedar cerita atau rekayasa tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg butuh bantuan beliau silahkan hubungi di +62852 1966 8513 semoga dengan adaNya pesan singkat ini sodarah bisa sukses seperti saya...



    Wassalam...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.