`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Saturday, April 6, 2024

Langgar lari 2 beradik, kontraktor direman 4 hari

 

Permohonan reman terhadap suspek yang ditahan semalam itu dibuat di IPD Ipoh pagi tadi untuk siasatan lanjut bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987, kata polis.

PETALING JAYA: Seorang kontraktor yang ditahan semalam bagi membantu siasatan kejadian langgar lari di Ipoh mengorbankan dua beradik yang menaiki motosikal kini direman empat hari.

Ketua Polis Sungai Siput Mohd Khaizam Ahmad Shahabudin berkata, lelaki berusia lingkungan 50-an itu direman bermula hari ini.

“Permohonan reman dibuat di IPD Ipoh pagi tadi bagi membolehkan siasatan lanjut bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya, lapor Bernama.

Kemalangan di KM38.9 Jalan Ipoh-Kuala Kangsar itu berlaku pada kira-kira 7.12 pagi semalam, ketika mangsa berusia 13 dan 17 tahun itu dalam perjalanan ke sekolah menaiki motosikal Honda EX5.

Sebuah kenderaan pacuan empat roda dari arah Kuala Kangsar menghala ke Ipoh memasuki simpang sebelah kanan menghala ke Taman Desa Salak secara mengejut, menyebabkan pelanggaran dengan motosikal mangsa yang datang dari arah bertentangan. - FMT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.