`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, December 19, 2010

EXPOSED: ROMANCE BETWEEN PERMAISURI SITI AISHAH AND SYED ABDULLAH AL ATTAS (Mas Kancil)


Mas Kancil (2)


Tuk tuk tompang tanya..ada tak kekawan disini pernah dengar cita yang semasa Sultan mangkat..nak cari sehelaipun kain songket untuk tutup mayat Almarhum pun tak ada hingga terpaksa seorang hamba allah kena kerumah Bonda Sultan Selangor sekarang (isteri pertama almarhum) untuk pinjam kain songket. So dengar cita she gave a yellow kain songket to cover the body. Heran jugak..takkah songket ni kalau kat istana mesti berlambak? Kata orang istana, habis barang berharga diambil Aishah dan keluarga dia.....tolong bagi jawapan ye....kesiannya dengar cita tu dari kawan kuliah yang ada gak sangkut paut dengan royal family ni..ish...teruknya

Pada pendapat peribadi saya sendiri, mungkin cerita di atas ini betul atau mungkin tidak.

1. Mungkin Betul - Pengalaman peribadi sendiri selama 2 bulan, saya rasa ada kebenarannya sebab duit dia masih banyak. Sekiranya mahkamah mengizinkan saya terbitkan buku "Cinta Syyhh"ini. saya akan jelaskan pada anda semua bahawa dia pernah maklumkan pada saya bahawa masih terdapat "RM?? juta" dalam simpanannya.

2. Mungkin Tidak - Dalam rumah di Taman Tar hanya terdapat perabut-perabut lama yang saya anggarkan tidak lebih RM50,000 kalau semua perabut dalam rumah tersebut jual dikedai barangan terpakai dan juga perabut diluar ruang tengah kondominium Wangsa Maju juga kalau dijual tak sampai RM10,000. Kereta peribadi yang beliau guna hanyalah tidak lebih RM100,000.

Maaf, saya tidak boleh dedahkan banyak perkara disini. Pepaham jelah

Semalam
tetiba terfikir nak datang rumah mas kancil lagi. Eh! Ada lagi artikel terbaru...saya suka! tersangat suka...he he... Selain beberapa blog yang menjadi kegemaran, saya juga mula ketagih membaca artikel puan (info, gaya bahasa, santai dan paling mahal lenggok penulisan) dan tahniah kerana masih kekal dalam ikatan perkahwinan yang sudah mencecah 30 tahun.

Disini saya sertakan artikel terbaru beliau dan selamat sampai kerumah pengantin. Kirim salam saya pada kedua pasangan pengantin tersebut.

1. Divinasi Kartu Metafizik - Is Aishah In Love With UncleSeekers?Yekeni Mas Kancil... Camner pun saya terhibur ;)

2. Jatuhnya Seorang Permaisuri - Bab 2 - Saya suka artikel ini kerana banyak maklumat tentangnya walaupun kekadang artikel dalam akhbar tidak 100% tepat. Tetapi saya percaya sedikit sebanyak ada kebenarannya.

3. Divinasi Kartu Solomon - Apa Patut Aishah Lakukan - Panas!

Rindu komen ikhlas dari Leosabri.

read earlier post : http://malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com/2010/12/exposed-romance-between-permaisuri-siti_13.html

courtesy of Uncleseekers

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.