`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, December 11, 2012

Gempar!!! Penyokong BN otak kosong..


oleh: Hanabira

Salam sejahtera dan selamat pagi kepada semua rakyat Malaysia. Semoga anda semua berada dalam kesihatan yang baik dan ceria . Stamina kena sedia dan ampuh ni. Bila baca berita di atas terasa ada banyak betulnya. Padanlah susah sangat nak berinteraksi dan berkomunikasi dengan kawan-kawan atau saudara-mara yang pro kerajaan. Senang cakapnya orang UMNO! He he he..
Saya pun kadang-kadang rasa letih juga bersembang dengan puak-puak ni. Bukan apa, mereka ni kaum kerabat kita jugak. Adik-beradik kita jugak. Jiran-jiran kita jugak. Mereka ni baik-baik. Malah ada setengahnya educated bhai! Tapi bila sampai peringkat kita cerita tentang kebobrokan UMNO @ BN ni, mereka naik hantu. Tak percaya! Tak ada BN abis la kita …Kita mesti ingat, betapa susahnya nak mendapat kemerdekaan. Korang apa tau? Korang tak hidup zaman Jepun. Korang ingat orang-orang kat negeri Pakatan Rakyat tu hidup senang ke? Korang tau cakap je…bla..bla..bla…

Sekarang,saya rasa sedikit lega lah. Statement di atas menguatkan lagi keyakinan saya. PRU 13 akan datang kita mesti tolak orang-orang yang mengalami masalah tengkorak kosong atau otak sifar! Terutamanya yang menjadi calon mewakili BN..
ABU! Ya..Asalkan Bukan Umno dan sekutu-sekutu yang sewaktu dengannya. Have a nice day guys!
- media perak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.