`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, June 9, 2013

Papagomo Kini Menggelarkan Dirinya "Sir Azri"


Jangan tidak percaya... blogger kaki fitnah nombor wahid dalam dunia, papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri bin Wan Deris yang kini dalam proses kena saman RM100 juta oleh DSAI telah pun mendapat gelaran "Sir".

Beliau kini menggelar dirinya sebagai "Sir" Azri...nama singkatan dari Wan Muhammad Azri b Wan Deris.

Setahu Omak Kau..penganugerahan gelaran "Sir" yang diberikan kepada para individu ataupun negarawan yang cukup berjasa kepada negara atau pun dalam bidang-bidang tertentu yang diiktiraf oleh Raja England.

Antara pingat kebesaran yang boleh membawa gelaran "Sir" ialah Commander of the Most Excellent Order of the British Empire (CBE)...Pingat ini pernah di anugerahkan oleh Queen Elizabeth II kepada penyanyi Elton John.

Terfikir juga.. apakah sumbangan dan jasa besar papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri bin Wan Deris sehingga dianugerahkan pingat kebesaran tersebut?

Bekas banduan kes rasuah RM400 perah duit mat dadah semasa menjadi anggota polis trafik Balai Polis Ampang tahun 2007 boleh menggelar dirinya sebagai "Sir".

Pemimpin pujaannya Tun Mahathir dan Najib Razak pun masih belum bergelar "Sir" .

Inilah dinamakan dunia syok sendiri...Nak lari dari dihambat dengan pelbagai saman jutaan ringgit kini sudah cuba berlakon baik dengan mengguna pakai nama sebenar.

Masalahnya rakyat dah mula kenal identiti sebenarnya beliau semenjak tahun 2009 lagi...boleh usaha cara mana pun tapi rakyat tidak akan mudah tertipu. -omakkau

Ulasan GB

Memang kita tahu papagomo kini sudah kaya, malah mungkin seorang jutawan hasil daripada blog fitnah dan seksnya itu.

Kalau ya pun takkan bergambar di dalam pub, dengan latarbelakangnya penuh dengan arak...?

Atau apakah demikian gaya hidup blogger UMNO?

Dahulu seorang blogger UMNO bergambar dengan arak juga... parpukari namanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.