`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, October 22, 2013

Kantoi!! Pesuruhjaya PAS Selangor Menjalankan Tugas Rasmi Dengan Kenderaan 'Mewah'


Apalah punya pemimpin Pakatan Rakyat Selangor ni ... mentang-mentang negeri terkaya di Malaysia yang kini sudah ada wang rizab sebanyak lebih RM3 billion sampai joli sakan untuk kepentingan diri sendiri.

Tadi kisah Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tan Sri Khalid Ibrahim naik bas di Singapura untuk lawatan kerja rasmi kesana...

Kini ADUN Meru, merangkap Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor yang juga Pengerusi Skim Mikro Kredit Miskin Luar Bandar (SKIMSEL) pula buat hal dengan menaiki bas bersama rombongannya meninjau kemajuan para peserta SKIMSEL yang menjalankan perusahan membuat mee kuning dan pau.

Bas yang di naiki YB Dr Rani dan rombongan bukannya bas jenis Kelas Eksekutif tapi jenis bas biasa tapi berhawa dingin .. Aduhhhhh .. apasal tak naik bas mewah ... kalau macam ini habis lah modal juak-juak UMNO nak serang Kerajaan PR Selangor.

Juak-juak UMNO selama ini ingatkan gelagat dan perangai para pemimpin PR sebiji seketul macam perangai pemimpin-pemimpin mereka seperti mana di gambarkan dalam Laporan Ketua Audit Negara sejak dulu dan terkini 2012.

Alhamdulillah kini mereka sudah dapat meraih pendapatan RM3 ribu sebulan.

Kedekut kedekut juga .... berjimat berjimat juga ... tapi kena pastikan berjimat dan berhemah demi kebaikkan rakyat.

Dengar secara serius keluhan dan rintihan rakyat dibawah. .. bantu dan belalah mereka ... nescaya kerja murni dan mulia ini rakyat tidak akan lupa sampai bila-bila.


 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.