`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, November 19, 2013

[Gambar] Wajah Remaja yang Dikatakan Hilang di Villa Nabila

Norhayati Mohamad, 38, memeluk anaknya Mohamad Izzat Izzuddin Hussin, 16, yang ditemui selamat di sebuah rumah seorang rakannya di Taman Desa Mutiara ketika ditemui pemberita di Kampung Hajah Hasnah di Johor Baharu, Selasa. Mohamad Izzat menggempar orang ramai setelah tersebarnya maklumat di laman sosial yang mendakwa dia bersama 30 remaja dilaporkan hilang selepas memasuki rumah agam yang lebih dikenali Villa Nabila yang dikaitkan dengan cerita paranormal. -fotoBERNAMA 

Ditemui Bersama Teman Wanita

[HM] JOHOR BAHRU: Ketua Polis Johor Datuk Mohd Mokhtar Shariff mengesahkan remaja berusia 16 tahun yang dilaporkan hilang kononnya disorokkan di Villa Nabila ditemui bersama teman wanitanya di Desa Mutiara pada jam 12 tengah malam tadi.

Sehubungan itu beliau berkata orang ramai dinasihatkan menghentikan khabar angin mengenai villa berkenaan kerana menganggu tugasan polis.

"Rumah berkenaan adalah milik persendirian jadi kita tak boleh sita. Bagaimanapun kita terpaksa bertindak buat kerja kerana ia mengakibatkan kesesakan teruk di hadapan kediaman itu.

"Hentikan juga penyebaran di laman sosial. Malah kita akan serahkan kepada SKMM untuk mengambil tindakan kepada pemilik akaun laman sosial yang menyebarkan maklumat palsu," katanya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.