`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Wednesday, December 18, 2013

HOT ! PROTON LANCAR MODEL KERETA KECIL GLOBAL " Proton P2-30A " JANGAN JADI MACAM TIARA & SAVY SUDAHLAH..!!!

Proton-P2-30A-Global-Small-Car

Pandangan paling jelas bagi Proton P2- 30A  Kereta Kecil Global

Ini adalah spyshot yang paling jelas yang akan datang Proton P2- 30A Kereta Kecil global , terima kasih kepada pembaca Hakim Hashim. Hatchback akan datang Proton ini telah dilihat di kawasan rehat Ulu Bernam.

Beberapa ciri Proton hatchback baru yang kami perasan dari spyshot ini:

Ia seolah-olah mempunyai headlamps agak besar, tetapi yang boleh menjadi perkara yang baik kerana jika dilaksanakan dengan baik , ia boleh memberi pinjaman hatchback kecil reka bentuk yang lebih rancak dan rempah ia . Untuk sasaran pasaran , kereta itu untuk golongan muda.

Gril atas mempunyai dua selat mendatar, dengan lencana Proton di tengah-tengah. Ini seolah-olah berlepas dari jeriji Proton sayap ' , yang biasanya mempunyai bar tunggal berjalan merentasi jeriji .

Kereta ini mempunyai jeriji yang lebih rendah besar itulah trapezoid . Jeriji adalah lebih luas di bahagian bawah tetapi keluk bawah ke dalam seperti Proton EMAS Konsep bukannya mempunyai kelebihan tajam seperti jeriji yang lebih rendah pada Lotus CityCar Konsep . Ia juga mempunyai pelbagai selat mendatar, dengan nombor plat yang dipasang pada jeriji .

Pemegang pintu adalah jenis merebut dan bukannya jenis lif.

Cermin tepi mempunyai petunjuk isyarat dan buat kali pertama bagi Proton mereka telah dipasang di pintu bukan pada tiang A .

Sandaran kepala belakang seolah-olah cukup dekat dengan cermin belakang , yang mungkin bermakna tidak ada bilik bagasi banyak di dalam kereta ini . Masih belum dapat dilihat .

Hud enjin mempunyai beberapa menyamar dirakam di atasnya tetapi ia kelihatan seperti ia mempunyai dua baris berjalan di tengah-tengah, mirip dengan Preve .

Kami menjangkakan P2- 30A  Kereta Kecil  Global yang akan dilancarkan pada separuh pertama 2014 . Apa-apa lagi anda boleh perasan? Anda boleh klik pada spyshot untuk melihat versi yang lebih besar .  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.