`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, November 23, 2014

Wanita Berbaju Tidur Terjatuh Dari Tingkat 11



Kuala Lumpur: Penduduk kondominium Prima Setapak 2, Jalan Gombak gempar apabila menemui mayat seorang wanita berpakaian baju tidur dipercayai terjatuh daripada tingkat 11 bangunan berkenaan awal pagi tadi

Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 pagi itu, mayat mangsa berusia 20-an itu ditemui mati berlumuran darah di atas sebuah kereta Proton Wira oleh pengawal keselamatan yang menjalankan rondaan di bangunan berkenaan sebelum menghubungi polis untuk mendapatkan bantuan.

Pemangku Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Deputi Superintendan A Asmadi Abdul Aziz berkata, siasatan awal polis mendapati tiada penghuni di kondominium terbabit yang mengenali mangsa dan berdasarkan kepada pengawal keselamatan, mangsa dipercayai tinggal di tingkat 11 bangunan berkenaan.

"Hasil siasatan di unit rumah berkenaan mendapati, jeriji besi dan pintu rumah itu terbuka serta kosong. Pemeriksaan lanjut anggota forensik menemui peralatan menghisap dadah.


"Pihak polis masih menyiasat identiti sebenar mangsa yang dipercayai warga asing berdasarkan tiada kesan suntikan BCG pada lengan mangsa.,"katanya ketika dihubungi, sebentar tadi

Menurut Asmadi, siasatan teliti sedang djalankan dan pihaknya berusaha mengesan pemilik unit serta penyewa untuk membantu dalam siasatan selanjutnya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.