`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, December 15, 2016

Wanita separuh bogel rakam aksi live persendakan solat

VIDEO rakaman aksi seorang wanita yang hanya memakai seluar dalam dan bra, melakukan aksi secara 'live' seolah-olah sedang menunaikan solat tersebar di media sosial.

Sebaran rakaman video tersebut mencetuskan kemarahan orang ramai di media sosial yang menyifatkan tindakan memperlekeh ibadah solat yang menjadi salah satu rukun Islam itu, sebagai perbuatan yang menghina Islam secara terang-terangan.


Antara syarat sah menunaikan solat adalah menutup aurat, bagi wanita wajib menutup kesemua bahagian tubuh kecuali muka dan tapak tangan. Bagi lelaki pula, wajib menutup dari aras pusat sampai ke lutut.

Tindakan bersolat dalam keadaan separuh bogel seperti ini menunjukkan jika si pelaku adalah seorang yang waras, dia memang mempunyai niat untuk mempersendakan ibadah solat, sengaja mahu menimbulkan kemarahan umat Islam.

Harap pihak berkuasa yang berkenaan dapat segera menyiasat dan menangkap wanita kurang ajar ini kerana perbuatannya jelas sekali menghina Islam sekaligus melanggar undang-undang. Klik untuk menonton video.


-milosuam

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.