`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, December 27, 2016

MAIJ Janji Akan Teliti Bukti Skandal Seks Bekas Pemimpin UMNO (Tan Sri Muhyiddin Yassin)?


Majlis Agama Islam Johor (MAIJ) dikatakan berjanji akan meneliti 'bukti' berkaitan dakwaan skandal seks bekas timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.


Presiden Jaringan Melayu Malaysia (JMM) Datuk Azwanddin Hamzah berkata pihaknya sudah pun menerima surat daripada majlis itu menyatakan komitmen mereka.

“Menurut surat tersebut pihak MAIJ akan memperhalusi dan meneliti semua dokumen bukti laporan untuk tindakan selanjutnya berdasarkan laporan yang telah dikemukan oleh pihak JMM kepada MAIJ,” katanya dalam kenyataan.

JMM juga melaporkan dakwaan sama kepada Jabatan Agama Islam Persekutuan (JAWI) pada 16 November lalu.

Kes itu membabitkan akuan bersumpah (SD) bekas timbalan pendakwa raya Stanley Clement Agustin mengenai dakwaan hubungan Muhyiddin dan isterinya Nika Gee Siew Yee.

Stanley dan isterinya membubarkan perkahwinan mereka di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, September lalu.

Muhyiddin pada 1 September lalu berkata dakwaan kecurangannya dengan isteri orang itu membuktikan kem Datuk Seri Najib Razak hanya mampu boleh bergantung kepada “cerita seks” untuk mempertahankan perdana menteri.

Muhyiddin juga berkata pendukung Najib bankrap idea dengan membawa cerita seks “yang biasanya mereka yang berpemikiran seumpama itu mampu lakukan.” lapor Malaysiakini

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.