`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, May 25, 2017

Singapore files written observations over revision of Pedra Branca



Singapore has filed with the International Court of Justice (ICJ), its written observations on the admissibility of Malaysia's application to revise the 2008 judgment in the case concerning sovereignty over Pedra Branca, Middle Rocks and South Ledge.
In a statement today, the Ministry of Foreign Affairs said Singapore's written observation which was filed on May 24, is a comprehensive rebuttal to Malaysia's application.
"Singapore is confident of our case and our legal team. The next step is for the Parties to present their oral arguments after the ICJ has fixed the schedule for the oral proceedings," said the ministry.
Malaysia had on Feb 2 filed an application for revision of the ICJ's judgment of May 23, 2008 over Pedra Branca, Middle Rocks and South Ledge.

In its filing, Malaysia cited three documents recently declassified by the United Kingdom to support the application.
The documents are the internal correspondence of the Singapore colonial authorities in 1958, an incident report filed in 1958 by a British naval officer, and an annotated map of naval operations from the 1960s.
In its judgment, the ICJ in The Hague, the Netherlands, had ruled that sovereignty over Pedra Branca belongs to Singapore, sovereignty over Middle Rocks belonged to Malaysia, and sovereignty over South Ledge belongs to the State in the territorial waters of which it is located.
- Bernama

2 comments:

  1. Selamat siang

    ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
    BBM: D8633B93

    ReplyDelete
  2. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.