`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, March 16, 2013

Gempar..!! 6 Ribu Bantah Kehadiran Anwar Ibrahim di Bukit Gantang Selepas Solat


Orang Ni
15 mac 2013-- Bukit Gantang. Lepas solat Jumaat tadi lebih kurang jam 2.15 petang seramai lebih takdak ...kurang mungkin dalam 6 ke 7 orang telah mengadakan demonstrasi membantah kehadiran DSAI ke Masjid Taman Mewah.

Dikatakan DSAI akan singgah untuk menunaikan solat Maghrib malam ni di masjid tersebut sebelum meneruskan perjalanan ke program beliau.
6 orang termasuk juruvideo,demo syok sendiri...
Demo depan masjid di Taman Mewah ini Orangni tak pasti anjuran mana kerana ada orang Perkasa, ada orang Persatuan Veteran ATM dan ada orang UMNO. Kalau dicampur, tolak,kali dan bahagi...jawapanya UMNO lah semuanya...hehe..

Demo ini dipercayai diketuai oleh seorang yang dikenali sebagai Mej (B) Zul (Sebab dia yang bertepik lebih sangat) selain dari itu antara individu yang hadir menurut sumber mengatakan Hj Ahmed, Hj Jamall, Abdullah Sany (AJK umno cawangan dan Pen. S/U Masjid), Pak Majit Karaoke, Aton tokey Ayam dan tak ketinggalan Ketua Kampung Kg. Rahmat En Zalie.

Mereka berdemo sambil mengangkat sepanduk dan melalut-lalut tidak keruan kerana tidak mendapat sambutan langsung dan umpama tidak diendahkan oleh orang ramai.

Akhirnya sepanduk yang dibuat dari kertas dibakar oleh mereka sendiri,mungkin sebagai tanda marah atau tanda kecewa sebab tiada sambutan.

Salah seorang jemaah yang ditemui menyatakan beliau agak keliru kerana ada antara nama2 yang disebut di atas tidak pernah berjemaah di masjid tersebut termasuklah Ketua Kampung dan boleh dikatakan kesemua nama2 tersebut tidak pernah mengikuti kuliah agama yang dianjurkan di masjid termasuk la Pen S/U tadi.

Dari bisik-bisik mereka yang terlibat dalam demo tadi juga didengari kemungkinan akan mengadakan demo lagi sekiranya DSAI telap hadir untuk bersolat maghrib.
........................................
Angka 6 ribu bantah kehadiran DSAI adalah satu angan-angan yang tidak mungkin dapat dikumpul oleh pendemo hari ini, kemungkinan tiada upah disediakan... hahaha...

Menurut maklumat terakhir program DSAI tetap dengan jadual asal.

Sumber: orangni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.