`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, March 30, 2013

Malang Seorang Timbalan Menteri Bodoh Tak Tahu Harga Santan


"Saya nak bagi tahu kepada abang-abang dan kakak-kakak, jangan ingat kami hanya duduk dalam bilik aircond di Putrajaya, tak buat apa-apa. Saya sendiri turun ke padang masuk pasar. Baru ni saya masuk pasar Taiping, tuan-tuan tahu tak santan sekarang dah harga RM12 sekilo?.Harga naik jadi RM12 kerana kita terpaksa import kelapa dari luar. Ahli parlimen sekarang (Nga Kor Meng) tak tahu pun semua ni. Dia mana ambik peduli pasal rakyat .... bla...bla...bla" - Sebahagian ucapan Menteri Nyonya dari Gerakan yang sekarang dilihat memperkuda UMNO Taiping. Selain dari itu Tan Lian Hoe juga cuba manupulasikan kenaikan harga ikan disebabkan oleh faktor cuaca.

Begitulah ucapan seorang Timbalan Menteri yang bernama Tan Lian Hoe yang tak cerdik dihadapan lebih kurang 40 orang penduduk semasa berkempen untuk mempromosikan dirinya untuk menjadi calon Parlimen Taiping di Dewan orang Ramai, Kg. Pinang Seberang Kamunting pada jam 3.30 petang, 23 Mac 2013 yang lalu. 

Bodoh punya Tim. Menteri...nak kelentong rakyat tapi menyerlahkan sikapnya yang hanya pandai cakap kosong dan penipu.....

Oooiii nyonya Gerakan..harga santan kat mana lu tengok sampai RM12 sekilo..?? Setahunya harga santan (Air) sekarang hanya didalam RM6 ke RM7 saja, mana datang RM12..?? Agaknya nyonya Gerakan ni beli santan dari kedai dari penyokong UMNO BN Taiping kot....hahaha....

Majlis kononnya anjuran Kementerian Perdagangan Koperasi Pengguna di haram jadahkan atas Tajuk Sembang2 Pengguna ialah ADUN Kamunting ialah YB Zahir yang menjadi kuda tunggangan Nyonya Gerakan ini. 

Sungguh malang program bertopengkan konon-nya dari sebuah kementerian di pekudakan oleh Nyonya Gerakan untuk tujuan politik.
Nyonya Gerakan memperkuda program kerajaan untuk tujuan politik
Kelihatan YB Zahir diperkuda Nyonya Gerakan
Program KPDNKK digunakan untuk tujuan politik...boloh punya nyonya Gerakan..!!!!

Kesian...Pak Cik dan Mak Cik dalam 40 orang dikelentong Nyonya Gerakan

-Orang ni

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.