`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, March 30, 2013

PRU-13: Penipuan besar dan menyeluruh sedang dirancang dan diusahakan


MENJELANG PILIHAN RAYA UMUM KE-13
Tun Mahathir ramal BN capai keputusan baik PRU-13
Tun Dr. Mahathir Mohamad
Dia sedang fikir pernipuan terbaru
ALOR SETAR - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad hari ini berkata, Barisan Nasional (BN) akan mencapai keputusan baik pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13), walaupun ia dilihat tidak kuat seperti yang diharapkan.

BN kini cuba pulih daripada ‘tsunami’ Pilihan Raya Umum 2008, katanya, sambil menambah bukan mudah untuk kembali setelah mengalami kekalahan banyak kerusi dan negeri pada pilihan raya umum lalu.

“Buat kali pertama, BN tidak sekuat sebagaimana sepatutnya. BN akan mencapai keputusan baik (dalam PRU-13) namun persoalannya berapa banyakkah kerusi yang akan dimenangi mereka,” katanya kepada pemberita selepas Majlis Sepetang Bersama Tun Dr. Mahathir di Dewan Konvokesyen Universiti Antarabangsa Al-Bukhary di sini hari ini.

Secara logiknya bila gelombang kebangkitan rakyat jelas menunjukkan kebencian terhadap Umno BN, dalam masa yang sama, bapak pengkhianat agama bangsa dan negara, Mahathir Mohamad dengan yakin mengatakan BN akan menang; JELAS PENIPUAN BESAR-BESARAN SEDANG DIRANCANG oleh puak syaitan dikenali.. !!  

PERINGATAN KEPADA RAKYAT: Cukup 56 tahun rakyat ditipu, dizalimi dan dikhianati oleh Umno BN. Dalam pilihan raya umum ke-13 ini, berikan undi kalian kepada Pakatan Rakyat (PAS, DAP dan PKR) untuk menebus segala harta dan khazanah bangsa dan negara yang telah dirakusi Umno BN selama 56 tahun

Perlu diingat; Mahathir Iskandar Kutty, mamak yang pintar menipu

Katanya, PRU-13 merupakan pilihan raya yang penting kerana pihak pembangkang telah melakukan usaha bersungguh-sungguh untuk menjatuhkan kerajaan.

“Pembangkang telah bersatu supaya mereka boleh mencabar BN... tetapi mereka bersatu bukan sebagai gabungan tetapi hanya ‘pakatan’. Mereka juga tidak mempunyai satupun simbol atau mempunyai agenda khusus. Saya rasa rakyat akan dapat membuat pilihan yang baik,” katanya. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.