`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, March 14, 2013

PADAN MUKA ANWAR IBRAHIM!!!!... CERAMAH DSAI DI KG BINJAL, KUALA LIPIS, PAHANG RAKYAT TEMPATAN LANGSUNG TIDAK SAMBUT BELIAU....KINI SAH DSAI EJEN SULU?????




Menitis air mata Omak kau bila melihat rakaman gambar ceramah DSAI di Kg Binjal, Kuala Lipis dalam DUN Cheka petang tadi 14hb Mac 2013.

Rakyat tempatan langsung tak mau keluar sambut beliau.

Terpinga-0pingalah DSAI apabila melihat sambutan rakyat terhadap beliau selepas dilabelkan sebagai ejen Sulu dan pengkhianat negara oleh Pemuda UMNO,PERKASA,Waris Malaya dan beberapa lagi NGO(k) berjiwa darah pekat UMNO.

Perh!! rakyat rupa-rupanya "termakan" akan hasutan dan fitnah yang dimainkan oleh maca-macai UMNO ni beb!!

Kalau begini.. Alamatnya UMNO/BN akan sapu bersih semua kerusi parlimen dan DUN.. Dan lebih malang kesemua calon Pakatan Rakyat nanti akan hilang wang pertaruhan.

Jadi Omak kau kini dah percayalah akan kata-kata separuh macai-macai UMNO tujuan Najib melambatkan pembubar parlimen kerana kesiankan DSAI.. Nak beri dia peluang bernafas dan sedut oksijen.

KWAH KWAH KWAH... KWAH KWAH KWAH... KWAH KWAH KWAH.

INGATKAN BILA KENA SERANG SEBAGAI EJEN SULU DAN PENGKHIANAT NEGARA SAMBUTAN RAKYAT TERHADAP DSAI AKAN BERKURANGAN..TETAPI MENJADI SEBALIKNYA.. NEGERI NAJIB PUN KINI SUDAH GOYANG DIAMBANG TUMBANG.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.