`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, May 12, 2017

ADUAN KEPADA KETUA POLIS KL DAN KETUA POLIS TRAFIK KL

This is a public complaint ok,  in the service of the public.  

There are hundreds of abandoned cars around the Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.  

I took these pictures (all within the WP Kuala Lumpur boundary) along Jalan Pantai Murni, Jalan Pantai Permai, Jalan Pantai Dalam heading towards Section 5 of Petaling Jaya and areas around there.

As you can see these are all abandoned cars, trucks and there is even a back-hoe tractor that has been abandoned. 

This is a horrible sight. That abandoned truck is actually used as a garbage dump. Real Third World ignorance.









The jurisdiction over abandoned vehicles rests with the Police. 
Not the Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.  
It is the responsibility of the Police to get rid of these abandoned vehicles.

But the Police being Police say that they will NOT tow away or dispose of these abandoned vehicles without an official complaint (Police Report).

I say Pak Tuan, who has time to go and make a Police Report for all these abandoned vehicles? 

There are hundreds or thousands more of these abandoned vehicles around Kuala Lumpur alone. 

May I suggest that the Police KL  organise a special Ops to clear KL of all these abandoned vehicles?  Please start in the Pantai Dalam area.

Because this involves vehicles and ownership (there will be legal and other issues with JPJ) please make a special effort to set aside the usual red tape and bureaucracy.

The KL Police may not have enough manpower or enough tow trucks to dispose hundreds or thousands of abandoned vehicles.  Just hand  over the disposal of these abandoned vehicles to the 'besi buruk' operators. 

They will clear these abandoned vehicles for free in record time and also trade or recycle these vehicles into useful products.  

To expedite the clearance work just have the local police accompany the 'besi buruk' guys when they tow away the abandoned vehicles. 

Waive the foot dragging and red tape.  Please make this a special project. 

2 comments:

  1. saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH BASKORO atas bantuannya saya bisa menang togel 4D sudah 2x berturut2 yaitu [ 6721/1305 ]..saya ingin berbagi cerita kepada semuanya bahwa saya ini cuma seorang perantau dan saya cuma bekerja sebagai pembantu,tentunya anda tau kalau pembantu itu gajinya tidak seberapa dan saya kepengen pulang kampung tapi gaji saya tidak cukup akhirnya saya coba pinjam keteman saya,dia pun juga tidak punya uang dan saya pindah lagi keteman yang lain dia pun juga tidak punya,,akhirnya teman saya memberikan nomor telpon MBAH BASKORO dan katanya ini paranormal sangat terkenal yang banyak membantu orang dalam mengatasi masalah,dengan penuh semangat saya langsun menghubungi MBAH BASKORO dan ALHAMDULILLAH saya diberikan anka yang benar-benar tembus dan berkat bantuan MBAH BASKORO saya sudah bisa berkumpul kembali dengan keluarga saya dikampung,,jika anda sangat membutuhkan bantuan..jangan anda ragu silahkan hubungi saja MBAH BASKORO di 085-217-344-419,,karna beliau meman benar-benar paranormal yang bisa dipercaya dan yang punya room terimah kasih banyak atas tumpangannya..

    ReplyDelete
  2. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang CREDIT UNION DAYA LESTARI di salah satu blog saya menghubungi CREDIT UNION DAYA LESTARI konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun 2017 dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email:::(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    dia BBM INVITE:{D8980E0B}
    Calls Only ::{+12542276869}
    WhatsApp Only::{+33753893351}

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.