`

THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!
Image result for selamat berpuasa

Thursday, May 11, 2017

Pelancong wanita kena ragut ketika 'selfie' di Dataran Merdeka

SEBUAH rakaman video menjadi viral di laman media sosial memaparkan kejadian bagaimana seorang pelancong wanita yang sedang 'berselfie' di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur menjadi mangsa ragut seorang penunggang motosikal yang datang dari arah belakang.

SCROLL KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEO

Wanita itu sedang merakam video dirinya berlatar belakangkan Bangunan Sultan Abdul Samad di Dataran Merdeka sebelum sebuah motorsikal yang datang dari arah belakang meragut beg tangan disandangnya sekaligus menyebabkan wanita itu terjatuh.


Kejadian jenayah itu secara kebetulan dirakam melalui telefon bimbit yang dipegangnya menggunakan monopod. Turut kedengaran suara wanita itu menjerit selepas beg tangannya diragut.

Di bawah ini video yang dimaksudkan.




-milosuam

1 comment:

  1. saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH BASKORO atas bantuannya saya bisa menang togel 4D sudah 2x berturut2 yaitu [ 6721/1305 ]..saya ingin berbagi cerita kepada semuanya bahwa saya ini cuma seorang perantau dan saya cuma bekerja sebagai pembantu,tentunya anda tau kalau pembantu itu gajinya tidak seberapa dan saya kepengen pulang kampung tapi gaji saya tidak cukup akhirnya saya coba pinjam keteman saya,dia pun juga tidak punya uang dan saya pindah lagi keteman yang lain dia pun juga tidak punya,,akhirnya teman saya memberikan nomor telpon MBAH BASKORO dan katanya ini paranormal sangat terkenal yang banyak membantu orang dalam mengatasi masalah,dengan penuh semangat saya langsun menghubungi MBAH BASKORO dan ALHAMDULILLAH saya diberikan anka yang benar-benar tembus dan berkat bantuan MBAH BASKORO saya sudah bisa berkumpul kembali dengan keluarga saya dikampung,,jika anda sangat membutuhkan bantuan..jangan anda ragu silahkan hubungi saja MBAH BASKORO di 085-217-344-419,,karna beliau meman benar-benar paranormal yang bisa dipercaya dan yang punya room terimah kasih banyak atas tumpangannya..

    ReplyDelete