`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, April 20, 2012

"NAJIB IS MORE WORST THAN MY FATHER", SAYS MARINA MAHATHIR (in Malay)



Mahathir mula-mula jadi PM dulu, dia perkenalkan konsep "Penerapan Nilai-nilai Islam." Walaupun lebih kepada sekadar selogan dan kosmetik tapi banyak jugak kebaikan dan kecantikan Islam tertonjol dalam kerajaan dan masyarakat.

Paklah pulak masa jadi PM mengetegahkan konsep "Islam Hadhari". Walaupun tak secara terang macam Dr. Mahathir istiharkan Malaysia sebagai negara Islam tapi pengisian melalui konsep "Islam Hadhari" versi Paklah tu sedikit sebanyak ada jugak menjurus kepada nak mengislamkan Malaysia.




Najib Razak diangkat sebagai PM, istilah Negara Islam terus tenggelam. Negara Islam versi Mahathir langsung tak timbul dah. Macam tu jugak selogan Islam Hadhari langsung tenggelam.


Malah Najib mengetengahkan pulak konsep 1Malaysia yang langsung tak nampak ciri Islamnya. Bukan setakat ciri Islam tak nampak tapi ciri melayu yang antara ciri utamanya adalah beragama Islam pun tak nampak.

p/s : Malaysia mungkin lebih terkenal sebagai negara pengeluar video lucah berprofile tinggi...kuikuikui



- source of news : Siasahkini

1 comment:

  1. PETIKAN: "Malah Najib mengetengahkan pulak konsep 1Malaysia yang langsung tak nampak ciri Islamnya."

    Entah saya nak ketawa atau nak menangis. Tahukah kamu tentang agama Islam dan Surah al-Hujurat Ayat 13?

    "Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih takwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu)."

    Ketuanan Bangsa adalah haram di sisi agama Islam dan lebih teruk daripada makan babi. Agama Islam memberikan kelonggaran makan babi sewaktu kebuluran teruk, tetapi di mana agama Islam memberikan kelonggaran terhadap sikap perkauman? Kajilah al-Quran dengan bersungguh-sungguh! Nampaknya, kamu telah mengelirukan agama Islam dengan bangsa Melayu!!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.