`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, January 16, 2013

NORHAYATI SAIDIN - RETRACTS & ASK FOR FORGIVENESS!!!!!.... so simple ma...


Kepada semua kawan2 saya yg berbangsa India. Maafkan saya jika komen saya membuat anda semua tidak selesa. Saya telah meminta maaf pada hari yg saya berhujah dan saya juga telah jelaskan perkara yg sebenar. Dalam komen saya itu saya tidak pernah suruh Bawani balik tapi saya ada suruh dia pergi ke India belajar di sana kalau nak percuma dan mengenai perkara JAMBAN pula kita kena akui semasa awal ke...See More




Just a few minutes ago, she RETRACTED her foolish statements and is asking forgiveness!!!!

BEFORE they even decide to say anything...they should have thought about the implications!!!!

Photo: Mentaliti Ahli2 UMNO....
Pengundi2 dari Kaum India...Masihkah kamu mahu 
mengundi UMNO???
Wah!dah popular ko yer YT...terjumpa gambar ni dlm blog pro PR...Meh...Sy tolong POPULAR kan Kamu YT kat FB plak..hehehehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.