`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, March 4, 2013

HOT NEWS !!! TIAN CHUA MEROYAN DI TWITTER !!! DAH SALAH TAK MENGAKU !!! APA CERITA NI ???




TIDAK SAMPAI SEJAM ARTIKEL SEBELUM RAKAN BLOGGER MYMASSA DI KELUARKAN DAN DI SAMBUNG OLEH ALOQALOQ PAKAR PENIPU CINA MALAYSIA TIAN CHUA PANAS GILA MEROYAN !!!

Isunya siapa Liar dan Jahat selepas Duplicate gambar Altantunya dahulu ??? Pernah YB Cina tak ada harga diri ini memohon maaf kepada Datuk Seri Najib ??? Isunya siapa Pembohong mengata Insiden di Lahad Datu Ciptaan UMNO dan Sandiwara.Siapakah yang Liar,Jahat dan Pembohong wahai Pembaca badut rakyat ??


Bak kata pepatah, meludah ke atas langit,jatuh di muka sendiri.Rasakan Awak Tian Chua yang tiada harga diri.Setelah banyak kali menipu.bolehkah Cina Tian Chua ini dipercayai ??? Banyak kali menipu bolehkah dia dipercayai ??? Tian Chua tidak habis-habis membela dirinya di tweeternya,siapa mahu percaya kaki penipu ??? siapa mahu percaya kaki pembohong ??? Dia masih mahu memutar otak kita,soal sama ada Tian Chua mengungkapkannya di Puchong semalam kah,dua hari yang lalu kah, minggu lalukah itu adalah hak kita untuk menyimpannya.! 


Kita lihat siapa lebih bijak ??? Si Liar Tian Chua kah,Si Jahat Tian Chua kah,Si Pembohong Tian Chua kah ??? Ibu bapanya tidak pernah mengajar dia meminta maaf di atas perbuatan Liar,Jahat dan Pembohongnya ???

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.