`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, August 15, 2013

GEMPAR TAPI BENAR!!!! PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO SELANGOR YANG BARU AKUI SECARA TERBUKA UMNO SELANGOR SUDAH TIDAK BERNAFAS LAGI!!!!!!!


Omak Kau agak terkejut apabila terbaca didinding FB Noh Omar, Pengerusi Perhubungan UMNO yang baru setelah UMNO yang dipenegrusikan oleh Najib Razak sendiri gagal nak rampas Selangor dari Pakatan Rakyat telah mengeluarkan kenyataan seperti berikut:-

MediaUMNO : Shah Alam - Perkasakan peringkat cawangan parti bagi myakinkan rakyat bahawa UMNO Selangor masih bernafas dan akan trus brgerak membela rakyat dgn memastikan mesyuarat agung peringkt cawangan berjalan lancar, demikian kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, DS Noh Omar.

Menunjukkan bahawa beliau secara tidak langsung akui secara jujur dan terbuka bahawa UMNO Selangor kini sudah seakan-akan tidak bernafas lagi.

Sebab itu pernah juga Omak Kau terdengar betapa sudah ada ahli-ahli UMNO yang malu mengaku ahli UMNO di Selangor sekarang ni sebab kekalahan yang dialami cukup teruk dan memalukan sekali sedangkan pelbagai usaha dengan mengwujudkan isu-isu panas serta tiada batas dana ditaburkan namun masih juga gagal nak rampas Selangor...Siap ada edisi khas lagi di TV3 pasal Sayang Selangor Yakini BN tapi kecundang dengan lebih teruk lagi.

Sekarang ini UMNO Selangor sekadar wujud segi nama saja.. Semangat dan rohnya sudah dianggap tiada...lesu longlai tidak bermaya. -Omak Kau!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.