`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, August 23, 2013

Zahid ‘cabar’ Waythamoorthy letak jawatan Timb. Menteri


gambar hiasan
gambar hiasan

KUALA LUMPUR,: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mencabar Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri,P. Waythamoorthy supaya berhenti memegang jawatannya sekarang berikutan tidak puas hati dengan tindakan pihak polis.

Cabaran Zahid ekoran Waythamoorthy mempersoalkan tindakan pihak polis berhubung kes tembakan ke atas lima penjenayah yang disyaki ahli kongsi gelap 04 di Pulau Pinang Ahad lalu.

Menurut Zahid sebagai seorang anggota kerajaan Waythamoorthy tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan yang bercanggah dengan dasar yang ditentukan kerajaan.

“Jangan ingat beliau masih lagi pemimpin badan bukan kerajaan (NGO) saya cadangkan dia (Waythamoorthy) berhenti (memegang jawatan timbalan menteri) kalau nak bercakap di luar dari bidang dia.” kata Zahid yang dipetik dari laporan media cetak arus perdana.

Waythamoorthy sebelum ini mempersoalkan tindakan pihak polis kerana mendakwa sukar mempercayai berlaku kejadian tembak -menembak selepas melihat gambar mayat yang mati ditembak.

Sebelum ini juga Pakatan Rakyat juga turut membuat bantahan berikutan persepsi yang sama dengan apa yang dicetuskan Waythamoorthy. – mza

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.