`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, November 1, 2013

( Video) PRK Sungai Limau : Pengundi Dun Sungai Limau Lihat Tanah Dipijak Milik Orang Di Negeri Umno/Bn TOTOK ... kah kah kah !




Apa nak kata beb... Cempedak Sudah Jadi Nangka... Sesal Dulu Pendapatan Sesal Kemudian Tidak Berguna... gua gerenti yang Penduduk Kampung Hakka adalah Majoriti nya Mengundi Umno/Bn pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu... kerana apa kerana dimana RAKYAT MEREMPAT disitulah Umno/Bn akan KUAT beb... kah kah kah !.

Walaupun Negeri Sembilan adalah antara Negeri yang dikatakan akan Dimenangi oleh Pakatan Rakyat (PR) pada PRU13 yang lalu tetapi ianya tidak menjadi kenyataan... ini kerana Rakyat Negeri Sembilan terlalu Percaya dengan JANJI-JANJI SYURGA yang dibuat oleh Umno/Bn tersebut cukup MENARIK bagi Rakyat Negeri Sembilan terutama nya Penduduk Kampung Hakka... kah kah kah !.

Lu orang tengok dan dengar lah sendiri apa kata Penduduk disitu... cukup MEMALUKAN apabila Rakyat yang sudah BERPULUH TAHUN menjadi Penduduk DIHALAU mengalahkan Pengganas Sulu yang MENCEROBOH Lahad Datu Sabah... kalau dengan Pengganas Sulu siap boleh BERUNDING selama hampir Sebulan walaupun jelas yang dia orang adalah Pengganas yang BERSENJATA... kah kah kah !.

Tapi dengan Penduduk Kampung Hakka cerita banyak tak ada... tak mahu Berpindah JENTOLAK menjadi Sandaran beb... yang Penduduk mahukan hanya RUMAH untuk mereka Tinggal bukan yang berharga JUTAAN RINGGIT atau pun RATUSAN RIBU RINGGIT cuma sekadar RM20 Ribu sahaja beb... kah kah kah !.

Tapi ya lah mana ada lagi Rumah RM20 Ribu... rumah MAMPU MILIK pun sudah RM300 Ribu beb... apa lagi RUMAH YANG TAK MAMPU MILIK sudah tentu lah JUTA-JUTA... tak percaya lu orang tanya dengan Anak Menteri Pelancungan tu... ini lah gambaran sebenar dimana Kedudukan Rakyat DIMATA Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !.


hemmmmm..... pada yang duduk kat tanah yang bukan kepunyaan lu orang terutama di negeri-negeri yang diperintah oleh umno/bn... siap-siap aje beb... nasib lu orang pun akan seperti penduduk kampung hakka... lu orang tunggu aje le beb... kah kah kah... A B U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.