`

THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
Image result for happy new year 2017

Wednesday, December 14, 2016

Gambar-Gambar Jamal Samseng Bakar Polisi Insurans Jadi Bahan Lawak Di Internet.

Polisi insurans penipu katanya. 

Disebabkan itu dia membakar dokumentasi yang membabitkan polisi yang dibelinya bagi menyuarakan rasa protes terhadap syarikat insurans tersebut yang dipercayai Prudential BSN.

Menurut Jamal, Prudential BSN TAKAFUL tidak boleh dipercayai dan meminta agar orang ramai jangan mempercayai janji manis syarikat berkenaan. 

Ini dipercayai kerana kegagalan Jamal 'claim' tuntutan insurans berkaitan satu kos rawatan yang pernah dikecohkan suatu ketika dahulu.

Walaubagaimanapun, tiada simpati dari netizens terhadap Jamal. Jamal sebaliknya diserang bertubi-tubi di ruangan komen bahkan menjadi bahan ketawa bagi netizens yang ikut campur dalam pergaduhan Jamal Samseng VS Syarikat Insurans.

Berikut adalah gambar-gambar Jamal yang membakar polisi insurans yang dikatakan telah menipu dirinya.






Dan berikut di bawah ialah respon netizens yang mempersendakan aksi Jamal malahan mengutuk dan menghinanya juga.





Btw, Jamal bukan kebal ke? Dah kebal pun ambil polisi insurans lagi?

Ha Ha Ha!

1 comment:

  1. Hal yang tidak pernah terbayankan kini jadi kenyataan kepada keluargaku,,,kusus untuk AKI SANTOJOYO kami ucapkan banyak terimakasih yang sebesar-besarnya kepada aki. karena berkat bantuannya alhamdulillah keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah, karena nomor “GAIB” untuk pasang togel, hasil ritual AKI SANTOJOYO memang benar-bener merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karena rumah juga sudah disita bank,,warung makan juga sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma ngontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya AKI SANTOJOYO lah yang bisa merubah nasib kami..maka dari itu AKI SANTOJOYO orang paling bersejarah di keluargaku…!!!jadi kepada teman-teman yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib seperti saya silahkan hub AKI SANTOJOYO di nomor: 085211599919 atau silahkan KLIK DISINI dan dengan penuh harapan yakin dan percaya insya allah apa yang anda ingingkan pasti tercapai.

    ReplyDelete