`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, January 2, 2013

Blogger Umno dedah dokumen pembelian barang kemas Wan Azizah pulak!



Setelah Rafizi mendedahkan beberapa beberapa dokumen yang mengaitkan hubungan baik Deepak dan Rosmah kepada umum.. maka kelam kabutlah Blogger Pro UMNO untuk memutarbelitkan fakta yang didedahkan itu. 

Ianya dipercayai dimulakan oleh PapaGomo dan kemudiannya dicopy paste pula oleh beberapa blogger pro UMNO.. 

Beliau cuba untuk membuktikan bahawa dokumen yang didedahkan oleh Rafizi itu adalah bersandarkan kepada dokumen kosong yang kemudiannya telah di edit oleh Rafizi. 

Ini bertujuan untuk menjadikannya satu cerita yang panas dan mendapat perhatian pembaca.. kononnya lah.. 

Ini apa yang dia tulis.. 

Apa pendapat anda semua? Bagaimana dengan dokumen dokumen diatas yang menyatakan nama Datin Seri Wan Azizah adalah individu yang dikaitkan dengan dokumen tersebut? Apakah anda tidak mempercayainya?

Gomo suka untuk memberikan anda semua peluang dalam memikirkan kebenaran dalam isu Fitnah Rafizi ramli ini kerana kita semua tahu dengan mewujudkan satu cerita bersandarkan dokumen dokumen kosong ianya boleh menjadi satu cerita yang panas dan mendapat perhatian pembaca.

Rafizi Ramli menggunakan taktik sedemikian dalam isu ini yang mana nama Datin Seri Rosmah Mansor dinyatakan dalam dokumen EDIT yang beliau lakukan dan Gomo telahpun membuat pekara yang sama iaitu menggantikan dengan nama Datin Seri Wan Azizah. Jadi anda mahu percaya cakap cakap kosong Rafizi Ramli?

Bagaimanapun dalam cuba untuk mempamirkan kehebatannya.. yang terserlah adalah kebodohannya… 

Lihatlah hasil kerjanya di bawah ini…(sila klik pada image untuk paparan lebih jelas)


Kat atas tu tertulis "Attached please find a revised invoice for Datin Rosmah" tapi attachmmend pula tertera nama Wan Azizah..

Kononnya berdasarkan dokumen kosong dia boleh edit..tapi apa yang dia edit tu jelas sangat perbezaannya antara lettering tu..

Nak tunjuk pandai tapi kebodohan yang terserlah... kah..kah..kah..

Dokumen asal sila lihat di ( SINI )

- ASD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.