`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, January 26, 2013

Lagi taktik kotor Puak puak tengin di bongkar.



Kempen kotor puak puak tengin kini semakin menjadi jadi, Sebelum ini kita dikejutkan dengan penyebaran bendera Pas dan Pkr berlambang salib. Terkini kempen dan modus operasi puak puak tengin bertambah kotor .Puak puak tengin seperti terdesak kini mereka telah mencetak dan menyembar risalah berunsur fitnah dengan melaga lagakan kepimpinan PR Perak telah disebar di beberapa kampung .
Kes berlaku di kawasan persekitaran kawasan Bendang Kering, Sayong dan Kota Lama Kanan berhampiran bandar Kuala Kangsar Perak .
Hampir 3 ribu keping risalah berbaur fitnah yang disebar disekitar kampung telah berjaya dikutip dan dimusnahkan oleh pertugas Pas pada hari itu .Tindakan bacul puak puak tengin ini berjaya dikesan oleh pemuda Pas disini dan dipercayai angkara budak suruhan Umno .Kelibat mereka  disedari oleh pemuda pas kawasan dan sempat mengejar kelibat mereka yang menyebar risalah tersebut ,namun gagal menangkap mereka.
Cara berpolitik tidak bermoral ini juga menunjukkan pihak yang melakukan perbuatan itu dalam keadaan terdesak dan nazak.Tindakan bacul dari puak puak ini amat dikesali kerana sanggup menjalankan kerja keja keji dengan menabur fitnah bertujuan untuk memecah belah minda penduduk serta pengundi kampung.
Tingkah laku dan taktik kotor dari puak puak tengin ini mencerminkan parti musuh seperti kehilangan idea dalam melawan hujah hujah dan kehebatan Pakatan Pakyat Perak.Satu petanda jelas mereka seperti takut akan bayang bayang kekalahan yang bakal menimpa mereka.
Taniah kepada anggota Pas yang bertugas pada hari kejadian .[gambar dan berita ehsan FB Pas Sayong]


- media perak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.