`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, January 6, 2013

Siswi Universiti Malaya Dipercayai Hilang ! [sama2 membantu, ~ Sebarkan segera !]


Siswi Universiti Malaya Dipercayai Hilang ! [sama2 membantu, ~ Sebarkan segera !]

Berikut adalah maklumat mengenai seorang mahasiswi Universiti Malaya Kuala Lumpur yang sehingga kini masih tidak ditemui dan tidak dapat dihubungi ahli keluarganya :

Nama : Siti Shahira Zakaria
Jurusan : Pelajar Tahun 1 FSKTM Universiti Malaya
Kediaman : Penghuni Kolej Kediaman Ketiga Universiti Malaya

Kronologi kes : Kakak kepada Siti Shahira Zakaria telah menghantarnya pulang ke Kolej Kediaman Ketiga UM kira-kira dalam jam 9 malam. Sesampai sahaja di kolej, beliau meminta kakaknya membawanya ke Mesin Atm (Bank Islam) di UM.

Namun disebabkan kekalutan kerana ingin menyediakan persiapan persekolahan anak, kakaknya meminta beliau pergi sendiri ke sana.

Dan pada mlm 3/1/2013, kakak beliau datang ke bilik untuk berjumpa dengan adiknya kerana telefon bimbitnya tidak dijawab berkali-kali. Ahli sebiliknya juga mengatakan bahawa beliau tidak pulang sejak sekian lama. Keadaan menjadi semakin cemas, tetapi ade orang yang ternampak kelibatnya pada pagi 2/1/2013 di surau kolej.

Pada malam 3/1/2013, 'spot check' telah dilakukan di setiap blok perempuan kolej oleh pihak kolej dan soal selidik dilakukan terhadap rakan dan rakan sebilik beliau. Dan semalam (4/1/2013), satu sesi solat hajat telah dilakukan di masjid IPG. Sehingga kini, beliau msih dalam pencarian. Pihak atasan (HEP) sudah dimaklumkan dan kawalan di UM sedang diperketatkan.

Mohon bantuan semua pihak !

Sekiranya ada maklumat atau pertanyaan, hubungi :

1) 0169345286 (Ibu mangsa)
2) 0132997954 (Bapa mangsa)

~ Sebarkan segera !
sumber; Berita Universiti.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.