`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Tuesday, January 15, 2013

TERKINI - Ostaz Badrul Amin PKR Sah Bernikah Dengan Wanita Yang Ditangkap Khalwat.



Kecoh le nampaknya sehari dua ni bila khabar angin lalu yang sampai nampaknya mengesahkan bahawa Ostaz Badrul Amin PKR yang ditangkap khalwat dengan isteri orang tahun lalu disebuah bilik hotel jam 2 pagi telah bernikah dengan wanita tersebut bulan lepas. 

Gomo bersangka baik kepada Ostaz Badrul Amin yang mengambil sikap bertanggungjawap untuk bernikah dengan wanita tersebut selepas diceraikan suaminya yang merupakan seorang guru dari Johor. 


Tahniah Badrul Amin namun Gomo nak tanya juga kepada beliau mengapa bila keluar cerita beliau ditangkap Khalwat dengan isteri orang beliau menafikan cerita tersebut dan menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam khalwat tersebut? 

Gomo juga nak tanya kepada pencacai Pakatan Pembangkang yang mempertahankan Badrul Amin dalam kes khalwat sebelum ini. Dengan menafikan penangkapan khalwat tersebut sebaliknya menyatakan kes tersebut adalah fitnah UMNO? 

Sekarang ni Oztad badrul Amin telah bernikah dengan wanita yang ditangkap khalwat itu. Gomo nak tanya kepada para penyokong Pakatan PAS dan PKR!!! 


Kau orang tak ucap terima kasih ke pada UMNO coz Badrul Amin dah bernikah dengan perempuan yang sama ditangkap khalwat di Kuantan tahun lepas? Takkan lah tak ucap terima kasih sekarang ni? Kalau hari tu kata UMNO dalang dan Fitnah dan sekarang ni Ostaz dah kawin so Gua rasa puak Pakatan patut ucapkan terima kasih pada UMNO. 

Betul tak?? 

Psssttt.... Rakyat makin jelas betapa jahilnya puak Pakatan Pembangkang ni!!! 

- papagomo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.