ads


Monday, March 11, 2013

Video Kantoi : Bukan Polis Malaysia Kena Sembelih, Faktanya Ia Berlaku Di Mexico!!!


Cai sekoq ni kalau jib kencing dia kata lembu yang kena seblih tu anwar, mesti percaya pa, memang setan cai sekoq ni, kan dah kantoi.....!!!

Polis telah memberi amaran mengenai kejadian video orang yang dipenggal kepalanya yang didakwa adalah anggota polis semasa kejadian di Semporna...Mohon saudara dan saudari untuk memberhentikan penyebaran tersebut kerana Video itu adalah palsu. Video sebenar ini berlaku di Mexico..disertakan link berkaitan. Mohon share supaya tiada orang lagi yang tertipu....

Rujuk Sini - http://www.bestgore.com/beheading/man-fingers-cut-off-beheading-narcos-mexico/

Betul kat orang-orang bijak pandai berpolitik, cai ni memang kuat auta...memang betul..diorang ni kuat auta...putaq belit...tentera dan polis buat latihan kat lahad datu pun dikatakan perang dengan tentera sultan sulu....

#Nak kencing pun,..buat lah dengan cara bijak sikit..kan dah kena...

No comments:

Post a Comment