`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, August 24, 2013

Wak tak heran apebile due orang mate2 ni di bebaskan ....................

Dah memang dari mule lagi Wak dah agak ke due2 orang mate2 ni pasti akan di bebaskan dari tuduhan nye. Sangkean Wak yang pertame ialah di sebabkan tidak ade sebab mate2 ni nak membunuh dengan tidak tentu pasal. Makne nye ke due2 orang mate2 ni di tuduh membunuh tanpa sebab!

Sangkean kedue bahawe ke due2 mate2 ni tidak ade kaitan langsung dengan simati tu. Maksud nye mereke tu tidak pernah kenal antare satu same lain. Sebenar nye ade banyak lagi sebab2 mengape due orang mate2 ni tidak patut di jatuhkan hukuman mati.

Kesimpulan nye, dalam kes ni tidak ade barang sesiape pun yang tahu siape pembunuh yang sebenar nye. Hanye Allah sahaje yang mahe mengtahui nye. Pade pendapat Wak, selepas due orang mate2 ni di bebaskan, kes ini jangan di tutup begitu saje. Pehak yang berwajib dan berkenaan harus meneruskan penyasatan untuk mencari siape kah pembunuh yang sebenar nye.

Wak yakin bahawe pehak yang berkase dalam kes pembunuhan ini pasti akan dapat menyelesaikan kes ini. Perkare ini patut di selesaikan dengan segere demi menjage name baik negare.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.