`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, October 29, 2013

PRK N20 Sungai Limau - Muhyidin Yasin macam tak ikhlas memohon maaf? ..

Memang jenis dasar pemimpin umno yang tak nak mengaku kesilapan apabila mereka telah melakukannya... Inilah sikap pemimpin umno... hipokrt... merasakan apa yang mereka lakukan semuanya benar belaka,, phuii..


Siap dikeluarkan dalam berita TV sebentar tadi..



Muhyiddin: Maaf jika terguris perasaan






Bila aku tulis TPM ni jenis manusia yang pekak badak, atau bahasa lebih mudah bodoh sombong, nanti ada cai-cai umno terutama Wak Juragan 69 hamun seranah aku pula,, 

Secara mudah ko orang boleh baca pada tajuk dari berita akhbar,,, Maaf jika terguris,,,, Jika kepala bapa dia kut... memang dah terguris pun,,, kalau tak terguris kenapa dah 2-3 hari duk keluar suruh minta maaf,,

Woii, Muhyiddin,, sangat ka nat sebut,, Saya minta maaf diatas kelanjuran bahasa saya keatas waris ,,,,,,, susah ka,,, atau takut jatuh kemaluan..... 

Aku harap pengundi Dun Sungai Limau boleh nilai sendiri perangai dan sikap pemimpin umno.... kalo hangpa orang Sungai Limau duk pi pangkah calon BN pada 4 Nov nanti,, dengan hangpa sekali kurang ajaq macam Muhyiddin... Yassin..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.