`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, September 16, 2024

Ostard main b*nt*t merumitkan Islamofobia. Patut persiapkan pelajar tahfiz tidak menjadi mangsa.

 

mahu golongan pelajar huffaz dipersiapkan dengan ajaran Islam yang sebenar bagi 

berdepan kelompok Islamofobia dan pihak yang menanam kebencian menerusi Islam di negara ini.

hal ini kerana agama Islam di negara ini berada dalam persimpangan disebabkan kelompok itu yang mencemarkan kesuciannya.

“Kita faham hak bukan Islam tetapi jangan dia bawa fahaman barat Islamofobia, tak boleh sebut pasal Islam. Jadi, kita harus berdepan pihak ini,” katanya.

My Comments :

Kita lihat sendiri "pelarian Islam" dari seluruh dunia yang lari ke Malaysia. 

Arab Islam Syria menjadi pengemis di tepi jalan di Kuala Lumpur. Sebab negara mereka hancur sebab mereka suka bunuh membunuh sesama sendiri. Islam sama Islam fobia gila babi.

Pelarian "Hamas" menjadikan Ampang dan Pantai Dalam (antara tempat lain) kawasan tumpuan mereka. Kenapa mereka lari ke sini? Sebab tidak ada negara Arab yang lain yang membenarkan Hamas masuk negara mereka pula. Jordan, Mesir, Lebanon (kubu kuat Hezbollah yang kononnya memperjuangkan Palestin!!), Arab Saudi (penjaga al Haramain Mekah dan Madinah) tidak membenarkan Hamas dan Arab Gaza masuk negara mereka. Arab sendiri tidak percaya Arab lain. Arab sendiri fobia kepada Arab lain.

Beribu pelarian Iran lari ke Malaysia. Mereka mengalami sakit kronik ayatollah-fobia. Mereka fobia kepada agama mereka sendiri.

Ramai Afghanistan juga pernah lari ke Malaysia. Negara 'Daulah Islamiyah' mereka terjebak perang saudara atau civil war sejak berpuluh tahun. Islam fobia kepada Islam di Afghanistan.

Begitu juga Islam Rohingya, Pakistan, Chechnya semuanya menghadapi pelbagai masalah fobia yang tidak terpisah daripada fahaman agama mereka.

Lepas itu tiba pula puak gila babi ISIS di Timur Tengah yang pancung kepala, potong tangan dan kerat badan orang mereka sendiri. Bagi mereka 'religion of peace' menjadi 'religion of pieces' pula. Mereka membuat video kerat kepala orang dan siarkan gila babi mereka itu ke seluruh dunia.  Islam jenama ISIS fobia kepada Islam jenama bukan ISIS.

Dan apabila pelarian-pelarian negara Islam tiba di negara kita yang cantik, aman dan selesa ini mereka menimbulkan pelbagai masalah bagi kita pula.

Ramai Rohingya terlibat kes bunuh sesama mereka di Malaysia, pelarian Iran jadi drug smuggler, mamak India yang digelar "terrorist mentor" menimbulkan pelbagai kontroversi, peniaga Pakistan pernah tumbuk orang di kedai mereka di Nilai, pendakwah pak Arab menimbulkan kontroversi dan macam-macam lagi.

Jadi apabila orang bukan Islam di Barat, Timur, Utara, Selatan, Timur Laut, Barat Laut, Timur Daya dan Barat Daya memerhatikan pelbagai masalah pelbagai golongan orang Islam di seluruh dunia rasa-rasa mereka akan rasa selamat dan konfiden dengan orang Islam atau mereka lebih khuatiri dan takuti orang Islam?

Di negara kita pula kita melihat kontroversi bodoh stokin bertulis entah apa. Akhir sekali kes itu dibuang mahkamah. Maksudnya tidak ada kes. Yang latest pula isu restoran no alchohol.  Kedua kes ini cuba menunjuk jari dan cuba melibatkan bukan Islam.

Tetapi yang lebih mengejutkan orang bukan Islam (sebab ramai orang Islam diam sahaja, seribu bisu) adalah pembongkaran kes liwat dan cabul melibatkan ostard pusat jagaan anak 'Islam' yang disyaki cabul atau meliwat 402 anak-anak Melayu Islam.  

Bila ostard boleh cabul atau liwat anak-anak Islam mereka sendiri (dan reaksi serta tindak balas masyarakat Islam pula lembap dan lembik), habis macam mana pula orang bukan Islam boleh pandang tinggi dan hormat kepada Islam? 

Anyway saya nak bagi senang cakap sajalah. Untuk persiapan pelajar tahfiz tidak menjadi mangsa liwat dan rogol saya cadangkan kanak-kanak tahfiz pakai seluar chastity belt. Chastity belt maksudnya cawat besi. Boleh selamatkan keadaan.


The views expressed are those of the writer and do not necessarily reflect those of MMKtT.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.