`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Wednesday, June 28, 2017

Khairuddin Plugs The IGP Again

Image result for khalid bakar

KHALID ABU BAKAR SAMPAI BILA NAK SIASAT KES SKANDAL 1MDB?! NEGARA-NEGARA LUAR SUDAH DAPAT BUKTI-BUKTI SECARA KOMPREHENSIF!!

Saya amat hairan dengan sikap ketua polis negara yang menyatakan kononnya peguam negara suruh pdrm siasat lagi kes skandal 1mdb secara lebih mendalam!!

Pada bulan disember 2014 saya mula buat laporan polis keatas kes skandal 1mdb ini. Dah hampir 3 tahun masih lagi belum selesai siasatan?!

Tapi kenapa negara-negara luar yang saya buat laporan seperti singapura, switzerland, amerika syarikat, hong kong, peranchis serta united 

Sebagai pelapor pada pdrm yang pertama maka dengan ini saya memohon pencerahan dari khalid abu bakar samada pdrm sudah pun menyiasat najib tun razak, rosmah mansor, jho low, riza aziz serta keseluruhan ahli-ahli lembaga pengarah syarikat 1mdb?!

Semua penama-penama ini sudah dipanggil untuk proses siasatan ataupun belum?!

Kalau khalid abu bakar kata siasatan belum selesai; macamana beliau kata saya ditangkap pada tahun 2016 kerana cuba sabotaj ekonomi negara?!

Untuk pengetahuan ketua polis negara saya masih menyimpan semua laporan-laporan media mengenai tuduhan-tuduhan serta fitnah-fitnah beliau yang tidak berasas keatas diri saya secara teramat baik!!

Malahan pdrm telahpun sumbat saya ke dalam lokap serta penjara sg buloh selama 2 bulan!!

Insya-Allah dengan izin Allah swt saya akan berhadapan dengan ketua polis negara serta peguam negara di kamar mahkamah dalam sedikit masa lagi.

Keseluruhan rakyat malaysia mesti memberi kemenangan pada Pakatan Harapan untuk membentuk kerajaan baru malaysia selepas pru14 nanti!!

Pada waktu itu kita tahulah apakah bentuk tindakan undang-undang yang paling sesuai untuk dikenakan kepada keseluruhan penjawat awam yang tidak beretika dan tidak amanah ini!!

Dengan izin Allah swt kebenaran pasti muncul juga akhirnya dan pada waktu itu sama-samalah kita lihat di mana mereka akan berada di atas segala pengkhianatan yang dilakukan pada bangsa, agama dan tanahair!!

Tanpa kompromi dan mempunyai sedikit pun perasaan simpati; semua penyangak-penyangak yang mengkhianati rakyat malaysia mesti dihukum secara tegas, adil serta saksama pada waktu itu!! Insya-Allah!! Amin yarabbal alamin!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
26 Jun 2017

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.