`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, August 12, 2013

Pemilik Facebook mesti baca ini : Siapakah Pemilik Facebook yang berkata "NIK AZIZ KATA SEMBAHYANG RAYA NAJIB TIDAK SAH!"

GEMPARR!!!
NIK AZIZ KATA SEMBAHYANG RAYA NAJIB TIDAK SAH!"
.........................Dasatkan tuan puan!!
Disini penulis tunjukkan satu bukti BAHAWA IDENTITI ANDA SEBENARNYA dalam bahaya, Sila ambil sedikit masa anda membaca artikel ini kerana anda JUGA BOLEH MENJADI MANGSA DAN TERLIBAT DALAM FITNAH mereka!!

Tanpa perlu Hack @cereboh akaun Facebook anda,penulis mampu membuat FITNAH seterusnya menjatuhkan maruah anda melalui wall anda sendiri DENGAN hanya menggunakan GAMBAR PROFILE dan alamat ID FACEBOOK anda bagi menunjukkan ianya nampak nyata .

Anda perhatikan DULU beberapa contoh posting dibawah yang boleh DIJADIKAN ISU PANAS DALAM LAMAN mana mana laman WEB atau blog.
Kesan lebih besar jika fitnah ini dibuat melibatkan pemimpin ataupun artis terkenal seperti contoh dibawah....
FITNAH terhadap PERDANA MENTERI dan pemimpin pembangkang .
Posting ini diambil dari page asal Perdana Menteri cuma diedit bahagian komen .....
Klik pada gambar diatas untuk masuk kedalam ID Perdana Menteri untuk memastikan posting asal ini memang DIBUAT OLEH DS NAJIB SENDIRI .

Macam mana ianya dilakukan??

Oklah penulis cuma tunjukkan bukti bergambar dibawah sahaja supaya perisian ini tidak DISALAH GUNAKAN.

Katakan penulis hendak buat fitnah kepada Tok Guru Nik Aziz, penulis cuma perlu masuk kedalam wall FB beliau untuk dapatkan gambar profile yang digunakan.
Setelah gambar diambil, penulis lakukan editing seperti dibawah.
TIDAK SAMPAI 1 JAM, penulis sudah dapat siapkan FITNAH DAN dengan GUNAKAN PIC INI UNTUK DISEBARKAN dalam blog DENGAN TAJUK PANAS SEPERTI YANG PENULIS PAPARKAN DIATAS TADI.....

"NIK AZIZ KATA SEMBAHYANG RAYA NAJIB TIDAK SAH!!"

.......Dasatkan tuan puan!!
Dari semua posting palsu diatas,ianya dibuat seolah olah dari pemilik ID itu sendiri terutama dengan menggunakan GAMBAR PROFILE DAN nama yang anda gunakan dalam Facebook.

Memang akan ada yang TIDAK PERCAYA dengan posting palsu diatas...tetapi, BERAPA RAMAI PULA YANG AKAN MEMPERCAYAINYA??Ditambah pula dengan sikap kita yang MALAS MENCARI SUMBER BERITA YANG SAH...malas membaca komen yang panjang berjela kerana kadang kala dalam setiap komen pengguna Facebook itu ada sumber atau berita yang dapat "mematikan" satu satu ISU PANAS.....

Seperkara lagi...perisian ini dicipta SEKADAR UNTUK HIBURAN ........tetapi JIKA DISALAHGUNA maka jadilah ISU PANAS SEPERTI DIATAS...........

Sumber

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.